بازرس کل لرستان؛

حامی سرمایه‌گذاران و رفع‌کننده مشکلات آن‌ها هستیم

بازرس کل لرستان گفت:ما حامی سرمایه‌گذاری و حمایت از واحد‌های تولیدی هستیم و از هیچ تلاشی برای رفع مشکلات فروگذار نخواهیم بود.

به گزارش همای سعادت، سعید رازانی در راستای حمایت از تولید به همراه سربازرس امور تولید و توسعه، مدیر مجموعه کشت و صنعت خرم آباد از بخش‌ها و پروژه‌های مختلف مجموعه کشت و صنعت خرم آباد بازدید کرد.

بازرس کل استان در جریان این بازدید بیان کرد: کشت و صنعت لرستان ظرفیت سرمایه‌گذاری کلان در حوزه‌های گیاهان دارویی، فعالیت‌های دامی و گردشگری را دارد.

وی افزود:در این مجموعه بزرگ و مدرن پروژه‌های متعددی از جمله باغداری، کشاورزی، دامپروری و گردشگری مبتنی بر دانش روز طراحی و اجرا شده است و محصولات و دستاورد‌های این مجموعه و مراحل پیشرفت هر یک از پروژه‌های این مجموعه و همچنین طرح‌ها و پروژه‌های در حال احداث که در آینده به بهره‌برداری می‌رسند به طور مستمر مورد ارزیابی و بازدید قرار می‌گیرد.

بازرس کل لرستان گفت:مدیر این مجموعه اعلام آمادگی کرد در راستای توانمند‌سازی روستائیان و آشنایی آن‌ها با روش‌های نوین تولید از جمله مبارزه با آفات با استفاده از حشرات مفید اقدام نماید به نحوی که کشاورزان منطقه بتوانند با استفاده از روش‌های نوین تولید و کاشت گیاهان دارویی و مبارزه با آفات درختان مثمر، درآمد مناسبی را در طول سال کسب کنند.

رازانی در ادامه گفت:با توجه به اینکه بخش گردشگری این مجموعه در آینده نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید، می‌تواند در سطح ملی و بین‌المللی گردشگران زیادی را به خود جذب کند و به منطقه نمونه گردشگری تبدیل شود.

بازرس کل استان گفت:اقدامات بسیار خوبی در این شرکت انجام شده و مردم منطقه و مسئولان ذیربط نیز باید کمک کنند تا این شرکت به ظرفیت نهایی خود در تولید و اشتغالزایی دست یابد و کمک بسیار شایانی به اشتغالزایی استان خواهد شد.

وی از مدیران و مسئولان واحد‌های تولیدی استان خواست مسائل و چالش‌های پیش روی خود را به بازرسی کل استان در میان بگذارند و این بازرسی حامی سرمایه‌گذاری و حمایت از واحد‌های تولیدی است و از هیچ تلاشی برای رفع مشکلات آن‌ها فروگذار نخواهد بود.

رازانی با اشاره به پل‌های ارتباطی با بازرسی استان خاطر نشان کرد: مردم و مدیران واحد‌های تولیدی می‌توانند از طریق سامانه ۱۳۶.ir یا تلفن گویا ۱۳۶ مسائل خود را به این بازرسی کل اعلام و مطمئن باشند که بازرسی کل استان پیگیری خواهد کرد.

انتهای پیام/