منتخبین شورای شهر در انتخاب شهردار به رزومه و توانمندی وی توجه کنند

فرماندار سلسله گفت: منتخبین ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر در انتخاب شهردار به توانمندی و رزومه کاری توجه و شخصی را انتخاب کنند که چارچوب های شهردار شدن را داشته و در رشد و توسعه شهری موثر باشد.

به گزارش همای سعادت ،مرتضی مهدوی کیا روز یکشنبه در دیدار با منتخبین شورای شهر در دفتر فرماندار، با تقدیر از حضور حماسی و پرشور مردم شهرستان در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ اظهار داشت: این انتخابات در شرایط بسیار حساسی برگزار شد و مشارکت بالای مردم شهرستان در این انتخابات نشان دهنده آن است که مردم ما با درک صحیح از شرایط کشور پای صندوق های رای آمدند و دشمنان نظام را بار دیگر ناامید کردند.

وی افزود: حال که با توفیق خداوند مورد اعتماد مردم قرار گرفتید بایستی با فعالیت خود موجبات اعتمادسازی بیشتر مردم به خدمتگزاران خود را فراهم سازید.

فرماندار سلسله به بیان موضوعات مختلف شهری و شهرداری پرداخت و عنوان کرد: نقش اصلی شورای شهر عمران و توسعه شهری، انتخاب یک شهردار قوی و دارای رزومه، رفع مشکلات کارگران شهرداری، بهبود مبلمان شهری و ایجاد شرایط مناسب رفاه حال شهروندان از وظایف مهم شورای شهر می باشد.

مهدوی کیا به اعضای شورای اسلامی نسبت به آشنایی با قوانین و مقررات شورا و شهرداری ها تاکید کرد و گفت: یکی از وظایف مهم شما نظارت بر عملکرد شهرداری است.

وی ضمن تاکید بر جایگاه بسیار مهم و تاثیرگذار شورای اسلامی شهر و شهرداری در خدمت رسانی به مردم، بیان کرد: تعامل، همکاری، توجه به قانون و برنامه ریزی صحیح در مجموعه مدیریت شهری مهمترین عوامل دستیابی به رضایت مردم، خدمت رسانی و رسیدگی به مسائل و مشکلات شهروندان است.

مهدوی کیا تصریح کرد: باید با همدلی و صمیمیت و به دور از هرگونه حاشیه در راستای حل مشکلات و مسائل شهرستان و پیشرفت و توسعه آن در ابعاد مختلف در جهت خدمت هر چه بیشتر و بهتر به مردم شریف گام بردارید و ما نیز با تمام توان در جهت رشد و توسعه شهری حمایتتان خواهیم کرد.

فرماندار سلسله مهمترین مسوولیت شورای شهر را انتخاب یک شهردار توانمند و کاربلد دانست و افزود: در شهرداری را انتخاب کنید که چارچوب های شهردار شدن را داشته و توانمند باشد تا بتواند گرهی از مشکلات کارگران شهرداری باز و در رشد و توسعه شهری موثر باشد.

در این دیدار پنج منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر الشتر آقایان وحید حسنوند، اسفندیار بابایی، هادی حق نظری، رحیم اسدالهی و میثم سبحانی هرکدام در سخنانی ضمن قدردانی از برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه در ۲۸ خرداد از تلاش و زحمات فرماندار و سایر دست اندرکاران برگزاری انتخابات شهرستان قدردانی و اظهار امیدواری کردند با همکاری و تعامل بین فرماندار و اعضای شورای شهر بتوانند در توسعه و پیشرفت شهرستان موثر واقع شده و در خدمتگزاری به مردم تمام تلاش خود را بنمایند و با عملکرد مثبت و سازنده خود رضایتمندی مردم را در زمینه های مختلف جلب کنند.

انتهای پیام/