۱۸ پروژه بهداشتی و درمانی در لرستان افتتاح می شود

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه ۱۸ پروژه بهداشتی و درمانی در استان افتتاح می‌شود،گفت: روند ابتلا و بستری ها در استان بالا رفته که ضروری است شهروندان بیشتر از همیشه بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی توجه داشته باشند.

به گزارش همای سعادت به نقل از سفیر افلاک ،علی فرهادی، اظهار داشت: در استان تعدادی پروژه بهداشتی و درمانی برای افتتاح آماده و تکمیل شده اند که تلاش می شود در تیرماه این پروژه ها به بهره برداری برسد.

وی افزود: ۱۸ پروژه شامل سی تی اسکن، ام آر آی، آنژیوگرافی، کلینیک ویژه، اقامتگاه پزشکان و چند مرکز فوریت های پزشکی است که با افتتاح آنها خدمات زیادی به بیماران ارائه خواهد شد.

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به شیوع مجدد کرونا گفت: میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در استان حدود ۶۰ درصد است و تجمع، دورهمی و عدم رعایت فاصله فیزیکی سبب شده تا شاهد خیز دوباره کرونا باشیم.

فرهادی بیان کرد: در حال حاضر وضعیت کرونا در دو شهر خرم آباد و پلدختر قرمز است و روند ابتلا و بستری ها در استان بالا رفته که ضروری است تا شهروندان بیشتر از همیشه بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی توجه داشته باشند.

وی بیان کرد: تاکنون در استان ۱۲۲ هزار و ۲۸۸ نفر به کرونا مبتلا شده و هزار و ۹۲۶ نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام/