با حضور۶۰ پزشک متخصص؛

آغاز بکار سی و سومین اقدام خیرخواهانه موسسه «مرهم» در لرستان

مدیر عامل مجمع خیرین سلامت لرستان گفت: موسسه خیریه مرهم با حضور۶۰ پزشک متخصص و با استفاده از تمام ظرفیت های مرکز آموزشی درمانی شهدای عشایر خرم آباد اقدام به عمل جراحی بیماران لب شکری کرد.

به گزارش همای سعادت، عزت پور ،در گفت و گو با روابط عمومی اظهار داشت:در این اقدام خیرخواهانه که از امروز ۲۴ خرداد ماه آغاز شده و تا ۲۸ خرداد ماه ادامه دارد؛ بیش از ۳۰۰ نفر تحت عمل جراحی قرار خواهند گرفت و در صورت نیاز این اقدام در روز چهارم هم ادامه خواهد داشت.

وی افزود:با هماهنگی موسسه مرهم، دیگر بیماران نیازمند به عمل جراحی تخصصی تر به مراکز درمانی طرف قرارداد این موسسه در تهران اعزام خواهند شد و رایگان تحت عمل جراحی قرار خواهند گرفت.

عزت پور گفت:اگر همکاری های خوب دیگر ارگان ها و دستگاه های اجرایی استان نماینده مقام معظم رهبری در استان،ستاندار، بیمه سلامت، آموزش و پرورش، سپاه حضرت ابوالفضل (ع)، معاونت سلامت و دفاع زیستی، بسیج جامعه پزشکی استان و دیگر ارگان ها نبود؛ این کار خیر که به همت دانشگاه علوم پزشکی لرستان و مجمع خیرین سلامت استان، و با تلاش و زحمات خیرخواهانه موسسه مرهم فراهم شده است؛ میسر نمی شد.

انتهای پیام/