آغاز توزیع سیب و پرتقال شب عید در لرستان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان از آغاز توزیع سیب و پرتقال شب عید در نمایشگاه‌های عرضه کالاهای اساسی استان خبر داد.

به گزارش همای سعادت، سید عماد شاهرخی در ستاد تنظیم بازار لرستان با اشاره به اینکه در تأمین کالاهای اساسی مورد نیاز مشکلی نداریم، اظهار داشت: استان علاوه بر تأمین کالاهای اساسی خود، بخشی از نیازهای استان‌های همجوار و تهران را هم تأمین می‌کند.

وی، به موجودی کالاهای اساسی استان اشاره کرد و افزود: چهار هزار و ۳۴۰ تن برنج، دو هزار و ۳۸۱ تن شکر، ۷۰ هزار تن گندم و ۶۰ تن گوشت قرمز منجمد در انبارهای استان موجود است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان، عمده ترین چالش کالاهای اساسی مربوط به گوشت قرمز منجمد است، زیرا استقبال مردم از گوشت قرمز منجمد امسال بالا است.

شاهرخی به کالاهای اساسی توزیع شده از ابتدای سال تاکنون نیز اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال تاکنون شش هزار و ۶۳۶ تن برنج، پنج هزار و ۷۲۹ تن شکر، هزار و ۸۰۰ تن مرغ منجمد، ۹۰۰ تن گوشت قرمز منجمد توزیع شده است.

وی افزود: از ۱۸ اسفند ماه تا امروز ۶۲ هزار و ۵۴۲ نفر، ۵۴۱ تن و ۲۴۱ کیلوگرم کالای اساسی را از نمایشگاه‌های ما خریداری کردند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به اینکه کار توزیع سیب و پرتقال هر کدام به میزان ۲۵ تن در نمایشگاه‌های عرضه کالاهای اساسی آغاز شده است، عنوان کرد: قیمت سیب قرمز درجه یک ۲۰ هزار تومان، سبب درجه دو، ۱۶ هزار و پرتقال ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان است.

شاهرخی، گفت: با توجه به استقبال از گوشت قرمز منجمد، در راستای تأمین گوشت قرمز، پنج تن گوشت گوساله نر جوان را در خرم‌آباد توزیع می‌کنیم.

وی بیان کرد: گوشت ران با قیمت ۲۵۷ هزار تومان، سردست و گردن ۲۵۵ هزار تومان، راسته ۲۶۴ هزار تومان، قلوه گاه ۲۰۳ هزار تومان و چرخ کرده ۲۳۰ هزار تومان از تولید به مصرف در مرکز نمایشگاه کالاهای اساسی شهرستان خرم‌آباد عرضه می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان در ادامه سخنان خود با اشاره به تعداد بازرسی انجام شده از ابتدای سال تاکنون، گفت: از ابتدای سال تاکنون ۹۷ هزار و ۷۰ بازرسی انجام شده که منجر به تشکیل شش هزار و ۸۰ پرونده با ۸۲ میلیارد تومان جریمه شد.

شاهرخی با تاکید بر تشدید بازرسی‌ها در نمایشگاه‌ها و سطح شهر، گفت: علاوه بر شماره تلفن ۱۲۴، شهروندان می‌توانند شکایات خود را از طریق شماره تلفن ۳۱۳۳ اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/