اجرای نمایش طنز برای کودکان و نوجوانان در محوطه قلعه فلک الافلاک

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان از اجرای نمایش طنز برای کودکان و نوجوانان در مجموعه تاریخی فلک الافلاک خبر داد.

به گزارش همای سعادت آنلاین، محمد جواد محمدی امروز سه شنبه به خبرنگاران گفت: در هشتمین روز از سال جدید، اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان با مشارکت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ویژه برنامه‌های نمایش طنز، ایستگاه نقاشی و اهدای کتاب با موضوع «کودک و موزه» را در محوطه باغ گلستان قلعه فلک الافلاک خرم آباد برگزار کردند.

وی افزود: با هماهنگی‌هایی که بین کانون پرورش فکری و میراث فرهنگی استان صورت گرفت، با هدف معرفی مکان‌های باستانی و تاریخی شهر خرم آباد به کودکان و نوجوانان و مسافران نوروزی و آشنایی هرچه بیشتر آنها با پیشینه کهن و فرهنگ غنی لرستان، این برنامه تدارک دیده شد.

محمدی اضافه کرد: در این مراسم علاوه بر اجرای نمایش طنز با عروسک پوپله (خروس کاکل زری) ایستگاه نقاشی با موضوع نوروز و مکان‌های تاریخی، موزه‌ها، معرفی کانون، معرفی سرزمین، آداب و سنت‌های محلی لرستان، بازی های شاد بومی و محلی، مسابقه و اهدای کتاب به کودکان و نوجوانان شرکت کننده در برنامه برگزار شد.

انتهای پیام/