ارسال ۴۵۶ اثر به جشنواره رسانه‌ای ابوذرلرستان

رئیس سازمان بسیج رسانه استان لرستان از رشد کمی و کیفی آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره ابوذر استان لرستان نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: ۴۵۶ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال‌شده است.

۹به گزارش همای سعادت ، رضا مریدی اصل با اشاره به چهارمین دوره برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان لرستان، اظهار داشت:تعداد آثار ارسالی به جشنواره ابوذر علی‌رغم محدودیت‌های ایجادشده برای ارسال اثر توسط خبرنگاران در هر قالب استقبال بسیار خوبی از جشنواره به عمل آمد.

وی افزود: این آثار در ۹ قالب خبری و در موضوعات مختلف از قبیل کرونا و کمک مؤمنانه، محرومیت‌زدایی، آسیب‌های اجتماعی و… به جشنواره ارسال‌شده است.

این مسئول در مورد تعداد آثار دریافتی در محورها و قالب‌های اعلام‌شده ،گفت: در قالب‌های تیتر ۷۸ اثر، خبر ۳۷ اثر، گزارش ۱۰۶ اثر، مصاحبه ۵۱ اثر، مقاله و یادداشت ۱۰۳ اثر، گزارش خبری ۵۲ اثر، عکس ۱۸ اثر، اینفوگرافی ۶ اثر و موشن گرافی ۳ اثر به دبیرخانه ارسال‌شده است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان لرستان با اشاره به مشارکت گسترده عزیزان رسانه‌ای در چهارمین جشنواره ابوذر لرستان، گفت: در حوزه داوری با توجه به درخواست خبرنگاران امسال از داوران غیر بومی ضمن احترام به اساتید رسانه‌ای در استان استفاده خواهد شد، تعداد داوران انتخابی برای این دوره ۴ نفر می‌باشند که میانگین نمرات داوران به آثار تعیین کننده نفرات برتر خواهد بود.

مریدی اصل اظهار داشت : پس از مشخص شدن نفرات برتر در هر قالب آثار نفرات اول جهت شرکت در جشنواره سراسری که بهمن ماه برگزار می‌گردد ارسال خواهند شد.

وی گفت: امسال با توجه به مشارکت ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر بخش ویژه امر به معروف و نهی از منکر به جشنواره ابوذر افزوده شده است که خبرنگاران می‌توانند تا ۲۰ دیما تمامی آثار خود در حوزه امربه معروف و نهی از منکر را در هر قالبی از طریق سایت
https://moojekhabar.ir/abozar.php به دبیرخانه ارسال نمایند.

مریدی ادامه داد :نفرات برتر در حوزه امر به معروف جدای از جشنواره ابوذر انتخاب و از آنها در مراسم اختتامیه جشنواره ابوذر تقدیر بعمل خواهد آمد.

وی در پایان یادآور شد: اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان لرستان بعد از اتمام مهلت ارسال آثار در بخش امر به معروف و اتمام داوریهای آثار در روزهای آتی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/