افزایش ستادها نشانه حمایت حداکثری جامعه از آیت الله رئیسی است/انتخابات پرشوری پیش رو داریم

رئیس ستاد مردمی آیت الله رئیسی در لرستان ،گفت: نه تنها از تعداد ستادها نگران نیستیم بلکه آن را به فال نیک می گیریم چرا که افزایش ستادها نشانه مردمی بودن و حمایت بخش های زیادی از جامعه از وی است.

به گزارش همای سعادت، حسن رحمانیان، در مراسم افتتاح ستاد مردمی آیت الله رییسی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران در آستانه گام دوم انقلاب به بلوغ سیاسی، فکری و اجتماعی رسیده و به اهداف واقعی خود در رفاه و معیشت مردم خواهد رسید.

وی ضمن تبریک به کسانی که فرزند رای اولی دارند و رای دادن آنها مصادف با انتخابات ریاست جمهوری است، افزود: یقین دارم رای آنها بسیار سرنوشت ساز خواهد بود و آنها با درک موقعیت فعلی حتما به حجت الاسلام رئیسی رای خواهند داد‌.

رحمانیان از تعدد ستادهای مردمی در حمایت از آقای رئیسی استقبال کرد و افزود: نه تنها از تعدد ستادها نگران نیستیم بلکه آن را به فال نیک می گیریم چرا که افزایش ستادها نشانه مردمی بودن و حمایت بخش های زیادی از جامعه از او است.

وی از مسئولین ستادها تشکر کرد و با بیان اینکه همه به دنبال یک هدف هستیم، یاد آورشد: علی رغم سمپاشی هایی که صورت گرفته انتخابات پرشوری پیش رو داریم.

رئیس ستاد مردمی رئیسی در لرستان، ادامه داد: مردم لرستان احترام ویژه ای برای سادات و روحانیت قائلند و در برهه های حساس در خدمت انقلاب و رهبری بوده اند.

رحمانیان افزود: متاسفانه به خاطر آمار اشتباه مسئولین، لرستان استانی فلک زده و محروم است اما نامی از آن در بین استان های محروم دیده نمی شود. لذا از رئیس جمهور آینده تقاضا داریم نگاه ویژه ای به لرستان جهت برون رفت از محرومیت داشته باشد.

انتهای پیام/