شهردار خرم‌ آباد خبر داد؛

افزایش ۲۰۰ درصدی بودجه شهرداری خرم‌‌آباد

شهردار خرم‌آباد با اشاره به افزایش ۲۰۰ درصدی بودجه ۱۴۰۳ شهرداری گفت: بودجه شهرداری از ۱۰۷۰ میلیارد تومان به ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان افزایش پیدا کرد.

به گزارش همای سعادت، داریوش بارانی بیرانوند‌ امروز عصر در جلسه مشترک با بازرس کل استان با اشاره به توزیع ۸۰ هزار تن آسفالت در سال گذشته، اظهار داشت:احداث تقاطع غیر هم سطح شهدای جاوید الاثر، بازآفرینی مرکز شهر خرم‌آباد برای اولین بار و روشنایی بیش از ۴۵ فضا و پارک شهری از کارهای انجام شده در سال گذشته است.

وی با اشاره به برگزاری ۲۰۰ رویداد فرهنگی توسط شهرداری و یا با مشارکت دیگر ارگان‌ها،افزود: همچنین بیشترین حجم گل کاری در بوستان و فضاهای شهری سال گذشته انجام شده است.

شهردار خرم‌آباد در ادامه به چشم انداز مدیریت شهری در سال ۱۴۰۳ هم اشاره کرد و گفت:لازم است شهرداری علاوه بر اقدامات روتین و روزمره چند پروژه‌ بزرگ از جمله پل پیوند، پل‌طبیعت،خیابان موازی حافظ، پل افلاک، پل شهدای شهرداری و تقاطع غیر همسطح امام رضا تعریف کرده است.

بارانی بیرانوند در ادامه بر افزایش ۲۰۰ درصدی بودجه ۱۴۰۳ شهرداری خرم‌آباد هم اشاره کرد و گفت: بودجه شهرداری از ۱۰۷۰ میلیارد تومان به ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان افزایش پیدا کرد.

انتهای پیام/