در دومین دوره انتخابات شورای توسعه وحمایت؛

انتخاب مجدد «مهدی بابایی پور» بعنوان نماینده تشکل های مردم نهاد لرستان

«مهدی بابایی پور»در دومین دوره انتخابات شورای توسعه وحمایت،مجدد بعنوان نماینده تشکل های مردم نهاد لرستان انتخاب شد.

به گزارش همای سعادت،براساس رای گیری بعمل آمده «مهدی بابایی پور» در دومین دوره انتخابات شورای توسعه وحمایت که بصورت همزمان درسراسر کشور برگزار شد،مجدا بعنوان نماینده تشکل های مردم نهاد لرستان با اکثریت آراء بعنوان نفر اول انتخاب شد.

کریم خورشیدوند،مدیرکل امور اجتماعی استانداری در دوره انتخابات نمایندگان شورای توسعه و حمایت،اظهار داشت:۵۰۰ سازمان مردم‌نهاد در سطح استان فعالیت دارند که زمینه فعالیت‌هایشان متنوع است و‌عمدتا در راستای مبارزه با اعتیاد، آسیب‌های اجتماعی،خیریه و یا سایر امور فرهنگی واجتماعی فعالیت دارند که تلاش‌های همه این عزیزان قابل تقدیر است.

وی ادامه داد:امروز ما شاهد برگزاری دومین دوره انتخابات نمایندگان شورای توسعه و حمایت از تشکل‌های مردم‌ نهاد هستیم که به صورت همزمان در ۲۹ استان کشور برگزار می‌شود و امیدواریم این انتخابات و انتخاب نمایندگان اصلح منشا و خیر و نیکی برای استان باشد.

خورشیدوند تاکید کرد:تمامی ضوابط و اساسنامه هیات اجرایی به این عزیزان ابلاغ شده است و افراد منتخب وظیفه دارند به عنوان نمایندگان سازمان‌های مردم‌نهاد استان در تمامی جلسات حضور داشته باشند و همچنین وظیفه دارند بر فعالیتها نقش راهبری و‌نظارت داشته باشند.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری با اشاره به اینکه اولویت استانداری مبارزه با آسیب های اجتماعی و رشد و بهبود وضعیت استان است،بیان کرد:بدون هیچ شائبه‌ای در راستای دردیف‌های ابلاغی اعتبارات از طرح های سازمان‌های‌مردم‌نهاد در هر زمینه‌ای حمایت می‌کنیم و دعوت می‌کنیم این عزیزان بیش از پیش با استانداری در ارتباط باشند.

مهدی بابایی پور در پایان انتخابات،از حسن اعتماد مجدد نمایندگان سازمان های مردم نهاد تقدیر و تاکید کرد تلاش خواهیم کرد جایگاه واقعی سازمان های مردم نهاد دراستان مشخص و در برنامه های استانی از ظرفیت سازمان مردم نهاد فعال حداکثر استفاده داشته باشیم.

دراین دوره از انتخابات که در سالن شماره ۲ استانداری برگزار شد،استقبال تشکل های مردم نهاد استان چشمگیر وقابل ملاحظه بود و «محمد طاهری» بعنوان نفر دوم انتخاب شد.

انتهای پیام/