انتصاب مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف مرکز لرستان

محمود وثوق به عنوان مدیر جدید بازرسی و نظارت اتاق اصناف مرکز لرستان معرفی شد.

به گزارش همای سعادت ،در جلسه ای با حضور القاصی مهر، رئیس اداره کل تعزیرات حکومتی استان، سپهوند ،معاونت محترم بازرگانی سازمان صمت لرستان، محمود وثوق به عنوان مدیر جدید بازرسی و نظارت اتاق اصناف مرکز لرستان معرفی شد.

حشمت رحیمی رییس اتاق اصناف مرکز لرستان ضمن خیر مقدم به حاضرین در جلسه از زحمات و خدمات آقای دلفان قدر دانی و برای آقای وثوق مدیریت جدید بازرسی و نظارت اتاق آرزوی موفقیت کرد.

القاصی مهر مدیر کل اداره تعزیرات حکومتی لرستان نیز ضمن تبریک به آقای وثوق به مسئولیت سنگین مدیریت بازرسی و نظارت اصناف اشاره کرد و بارز ترین تخلفات بازار را کم فروشی، گرانفروشی و تقلب برشمرد.

وی افزود:پس از واکسیناسیون مردم در برابر بیماری کرونا تنظیم بازار در اولویت دولت قرار دارد.

در این جلسه جناب سرهنگ ابدالی مسئول بسیج اصناف استان لرستان ضمن قدر دانی از آقای دلفان حضور میدانی مدیران در بازار را راه حل مشکلات پیش رو دانست و گفت نظارت بر قیمت مسکن و اقلام اساسی و میوه و تره بار باید در اولویت بازرسی ها قرار گیرد.

وی ضمن اشاره به ظرفیت بالای اصناف در عملکردهای جهادی مانند تولید ماسک در دوران کرونا،افزود : بسیج اصناف برای همکاری و تامین نیروی انسانی برای نظارت بر بازار نهایت همکاری را با اتاق اصناف خواهد داشت.

سپهوند معاونت محترم بازرگانی سازمان صمت ضمن آرزوی موفقیت برای مدیر جدید بازرسی و نظارت اتاق اصناف گفت با توجه به مشکلات به وجود آمده به خاطر بیماری کرونا برای اصناف و همچنین فشارهای اقتصادی و کاهش قدرت خرید مردم مشکلات مالی فراوانی برای اتاق اصناف پیش آمده لذا برای ارزیابی عملکرد اتاق اصناف به زمان بیشتری نیاز است ولی هیئت رئیسه اتاق اصناف مرکز لرستان در کوتاه مدت عملکرد خوبی داشته اند.

سرهنگ علیزاده معاون اداره نظارت بر اماکن عمومی نیز ضمن قدر دانی از خدمات آقای دلفان و آرزوی موفقیت برای مدیریت جدید بر الزامی بودن نصب دوربین مدار بسته برای واحد های صنفی تاکید کرد.

در این مراسم سرهنگ ابدالی مسئول بسیج اصناف استان، سرهنگ علیزاده معاون اداره نظارت بر اماکن عمومی استان لرستان، هیئت رئیسه، بازرسین و پرسنل اتاق اصناف مرکز لرستان حضور داشتند‌.

در پایان این جلسه با اهدای هدیه به نماینده آقای دلفان ،مدیریت سابق بازرسی و نظارت اتاق اصناف قدر دانی به عمل آمد.

انتهای پیام/