مدیر جهاد کشاورزی خرم‌آباد خبر داد؛

بازگشت ۵۰ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی خرم‌آباد به چرخه تولید

مدیر جهاد کشاورزی خرم‌آباد از بازگشت ۵۰ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی این شهرستان به چرخه تولید خبر داد.

به گزارش همای سعادت،حبیب‌الله نامداری صبح امروز چهارشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت:بر اساس قانون، حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها و مقابله با تغییر کاربری‌های غیرمجاز در اراضی کشاورزی و باغی یکی از مهم‌ترین وظایف مدیریت جهاد کشاورزی است و لذا این کار با جدیت تمام دنبال خواهد شد.

وی افزود:در راستای اجرای تبصره دو ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی، با حضور عوامل نیروی انتظامی، فرمانده یگان حفاظت امور اراضی سازمان و همکاران مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان، مساحت پنج هزار مترمربع از اراضی زراعی کشاورزی منطقه سراب «نیلوفر» بخش مرکزی شهرستان خرم‌آباد که به‌صورت غیرقانونی اقدام به قطعه‌بندی و دیوارکشی کرده بودن تخریب و به چرخه کشاورزی بازگردانده شد.

مدیر جهاد کشاورزی خرم‌آباد از همه شهروندان خواست برای جلوگیری از هرگونه ضرر و زیان مالی، قبل از خرید اراضی کشاورزی و باغی و نیز هرگونه تغییر کاربری در این اراضی حتماً به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مراجعه و از راهنمایی کارشناسان امور اراضی این مدیریت بهره‌مند شوند.

نامداری، گفت: حفظ و حراست کامل از اراضی کشاورزی و باغی نیازمند مشارکت همگانی است و در این راستا سامانه ارتباط مردمی ۱۳۱ به‌صورت شبانه‌روزی آماده دریافت گزارش‌های مردمی است.

انتهای پیام/