برگزاری کارگاه هنرهای تزئینی و طبخ آبزیان در خرم آباد

همزمان با هفتمین روز از ایام مبارک دهه فجر،کارگاه هنرهای تزئینی و طبخ آبزیان در خرم آباد برگزار شد‌.

به گزارش همای سعادت آنلاین، همزمان با هفتمین روز از ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی، با همکاری مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران و با مشارکت فرمانداری و آموزش و پرورش ناحیه یک شهرستان خرم آباد در محل کانون فرهنگی آزادگان آموزش و پرورش، کارگاه یک روزه آموزش حرفه های هنرهای تزئینی و طبخ آبزیان برگزار شد.

زنان نقش بسزایی در سلامت جسم و روان خانواده دارند، در همین راستا و با هدف ترویج فرهنگ مصرف آبزیان و ارتقاء مهارت و توانمندی بانوان و ایجاد انگیزه برای توسعه مشاغل خانگی با فراگیری مهارت های کم سرمایه بر، کارگاه مذکور با حضور معاونت برنامه‌ریزی، مشاور امور بانوان فرمانداری خرم‌آباد برگزار شد.

در این جلسه آموزشی که جمعی از بانوان ادارات و دانش آموزان متوسطه دوم حضور داشتند، مربیان توانمند و باتجربه مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران شهرستان خرم آباد خانم ها ” زهرا یعقوبی” و”فرزانه امان اله نژاد” به ترتیب حرفه های طبخ آبزیان و هنرهای تزئینی را ارائه نمودند که بسیار مورد استقبال بانوان قرار گرفت و خواستار ارائه آموزش های مهارتی بیشتر در این زمینه شدند.

گزارش می افزاید: در استان لرستان اکنون سرانه مصرف ماهی هفت کیلوگرم است که این میزان در سطح کشور ۱۲ کیلوگرم می باشد.امید است با فراهم ساختن بسترهای مناسب در راستای ترویج آموزش های مهارتی و افزایش توانمندی زنان، اقدامات موثرتری صورت پذیرد.

انتهای پیام/