بهره‌مند شدن۶۶ هزار مشترک لرستانی از مزایای طرح «برق امید»

مدیر امور دیسپاچینگ و فوریت‌های شرکت برق لرستان گفت: پیش بینی می‌شود حدود ۶۶ هزار مشترک خانگی در استان شامل طرح برق امید شوند.

به گزارش همای سعادت آنلاین‌، حمید نظامی ، اظهار کرد: طرح برق امید از ابتدای آبان هم‌زمان با سراسر کشور در لرستان آغاز شد که بر اساس آن مشترکانی که طبق الگوی تعیین‌شده برق مصرف کنند، برق آن‌ها رایگان محاسبه می‌شود.

وی بابیان اینکه در این طرح مشترکان به سه دسته کم‌مصرف، خوش مصرف و پرمصرف تفکیک شدند، افزود: بر اساس طرح برق امید قرار است که هزینه برق از مشترکین کم‌مصرف گرفته نشود.

مدیر امور دیسپاچینگ و فوریت‌های شرکت برق لرستان بیان کرد: اما پس از بررسی‌های صورت گرفته در استان متوجه شدیم که تعداد زیادی خانه ویلایی یا اتاق‌های نگهبانی نیز جزو خانه‌های کم‌مصرف حساب‌شده‌اند درحالی‌که هدف از این طرح کمک به اقشار کم‌درآمد است.

نظامی با اشاره به اینکه به علت وجود این مشکلات در دی‌ماه این طرح در استان انجام نمی‌شود، تصریح کرد: با تکمیل اطلاعات خانوارهای کم‌مصرف طی یک یا دو ماه آینده طرح برق امید در لرستان اجرا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اکنون شرکت توزیع برق استان دارای ۶۶۰ هزار مشترک است که بر اساس پیش‌بینی‌ها انتظار داریم حدود ۶۶ هزار مشترک بتوانند از مزایای طرح برق امید استفاده کنند.

موج خبر

انتهای پیام/