تعامل و وحدت نمایندگان با استاندار کلید توسعه لرستان/تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس جمهور

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان از تخصیص صددرصدی ۵۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان خبر داد و تعامل و وحدت نمایندگان با استاندار را کلید توسعه استان عنوان کرد.

به گزارش همای سعادت، بهرام ستاری، در گفت و گوی ویژه خبری شبکه استانی لرستان، با تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی در آستانه دهه مبارک فجر ،گفت: پایه های اصلی نظام اسلامی مردم هستند و رمز ماندگاری انقلاب اسلامی جامعیت آن است که با پشتوانه های مردمی مرزها را درنوردیده است.

وی افزود: دشمنان پس از پیروزی انقلاب بدنبال محدود کردن آن و ضربه زدن به مردم و دستاوردهای آن بودند، غافل از اینکه پایه های اصلی این نظام مردم هستند و توطئه های آنان را خنثی خواهند کرد.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار به سکانداری مقام معظم رهبری در انقلاب اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: ایشان با رهنمودهای حکیمانه، کشور را از طوفان ها نجات داد، همواره باعث شکست دشمنان مردم و انقلاب در عرصه های داخلی و خارجی شده است و بدرستی هدایت گر کشتی انقلاب اسلامی است.

ستاری با اشاره به وحدت رویه استاندار، آنرا رمز موفقیت و توسعه استان دانست و گفت: خوشبختانه تعامل نمایندگان و استاندار در پیگیری و رفع موانع و مشکلات استان تا کنون گره گشا بوده است و این وحدت رویه می تواند رمز موفقیت و توسعه لرستان باشد.

وی با تقدیر از همگامی و همدلی نمایندگان با مسوولان در استان بخصوص استاندار ابراز امیدواری کرد و اظهار داشت: خوشبختانه رویه مثبتی که در پیش گرفته شده که در ادوار گذشته کم سابقه بوده و این امر بیانگر عزم جدی نمایندگان و استاندار برای برون رفت استان از مشکلات است.

معاون استاندار با اشاره به برنامه های دهه فجر در استان بیان کرد: دهه فجر امسال با رویکردهای متفاوت برگزار خواهد شد.

ستاری اضافه کرد: در حوزه های عمرانی و اقتصادی همه شهرهای استان شاهد اجرا و افتتاح خواهیم بود.

ستاری تخصیص صد درصدی ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار را بخشی از دستاوردهای سفر رییس جمهور به استان عنوان و خاطرنشان کرد: استاندار با جدیت کار را در استان آغاز کرد و با کار کارشناسی، نقاط آسیب پذیر و ظرفیت ها و پتانسیل های استان را شناسایی و با اجماع نظر نخبگان ، نمایندگان و کارشناسان ندای مردم استان را به مرکز منتقل کرد.

وی ادامه داد: این سفر برای مردم استان دستاوردهای ارزشمندی را بدنبال خواهد داشت و تیم مدیریت استان با جدیت تمام بدنبال اجرایی کردن مصوبات سفر در استان است.

انتهای پیام/