توسط رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران صورت گرفت؛

تقدیر از عملکرد مخابرات منطقه لرستان در ارزیابی ۹ ماهه سال جاری

رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران از اقدامات مخابرات منطقه لرستان در پروژه نجما و توسعه فیبر نوری و تحقق برنامه مالی مخابرات منطقه لرستان تقدیر کرد.

به گزارش همای سعادت، در جلسه ای با حضور ریاست هیئت مدیره مدیر عامل و کلیه اعضای هئیت مدیره و معاونین و مدیران ستادی شرکت مخابرات ایران که بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اعضای هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران، از اقدامات مخابرات منطقه لرستان در پروژه نجما و تحقق برنامه های این منطقه در سال جاری تقدیر کردند.

دراین جلسه نبی اله شمسی فر به ارائه گزارش از وضعیت شاخص های فنی ، تجاری، مالی، شبکه به تشریح پروژه ها و برنامه های جاری پرداخت و با تشریح وضعیت پروژه نجما در استان،گفت: ارائه خدمات بر بستر فیبرنوری در اولویت مخابرات منطقه قرار دارد و تلاش می کنیم با ارائه سرویس های به روزو مورد نیاز این امکانات را در دسترس همگان قراردهیم که مورد تقدیر و تشکر اعضای هیئت مدیره مخابرات ایران قرار گرفت.

محمودزاده،رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران در این جلسه ضمن اعلام این مطلب که پروژه توسعه فیبر نوری یا همان نجما در استان لرستان با برنامه ریزی مناسب پیش رفته است آن را ازفعالیت های برجسته مخابرات منطقه لرستان دانست و ابراز امیدواری کرد با سرمایه گذاری و زیرساختهای ایجاد شده در مخابرات لرستان و با برنامه ریزی حوزه تجاری شاهد افزایش درآمد در دایری و فروش ftth در استان لرستان همراه با اقدامات توسعه ای که صورت گرفته ، باشیم.

وی کنترل هزینه ها و افزایش درآمد را به عنوان یک شاخص اصلی در عملکرد مدیران مناطق مهم دانست و گفت: افزایش سرعت دایری و فروش و کاهش هزینه ها به عنوان دو عامل مهم در دستیابی به اهداف باید مورد توجه قرار گیرد.

رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران ضمن ارزیابی مثبت استان اظهار داشت: تمامی برنامه ها و اهداف باید به طور متمرکز پیگیری شود، تا با بررسی و ارزیابی درست به نتایج مطلوب تر برسیم.

وی به توسعه ارتباطی استان بر بستر فیبرنوری تاکید کرد و افزود: حل مسائل و مشکلات ارتباطی و ارائه خدمات با کیفیت به مردم در اولویت قرار دارد و همه باید تا جایی که امکان دارد، برای توسعه زیرساخت های ارتباطی بر بستر فیبرنوری تلاش کنند.

انتهای ییام/