تقدیر وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور از روابط عمومی نوسازی مدارس لرستان

محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش و مهرالله رخشانی مهر رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور ،از فرج الله بیرانوند مدیر روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان لرستان تقدیر کردند.

به گزارش همای سعادت ، به مناسبت ۲۷ اردیبهشت، روز روابط عمومی و اطلاع رسانی، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش و مهراله رخشانی مهر معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور از عملکرد خوب و اطلاع رسانی دقیق و همچنین عملکرد این اداره کل در جشنواره سالیانه شهید رجایی و کسب بالاترین امتیاز، از فرج الله بیرانوند مدیر روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان تقدیر کردند.

در قسمتی از متن پیام آمده است :
با سلام و احترام برای نتایج عملکرد سالیانه دستگاههای اجرایی در قالب جشنواره شهید رجایی، راهبردی است که نتیجه آن افزایش کیفیت و اثربخشی نقش مدیران و کارکنان و بهبود تدریجی و مستمر اقدامات همه سطوح سازمانی است.
با عنایت به نتایج ارزیابی عملکرد در سال ۱۳۹۸ و به استناد بند ۴ قیمت ب. بخشنامه شماره۵۰۰۳۳تاریخ ۹۹/۲/۱۰ سازمان اداری و استخدامی کشور، اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیزات مدارس استان لرستان بیشترین رشد امتیاز را نسبت به سال گذشته به دست آورده است، بدین وسیله از تلاش خالصانه و نقش موثر جنابعالی در تحقق این موفقیت صمیمانه تشکر و قدردانی می نمایم و امیدوارم همواره در خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران و فرهنگیان و دانش آموزان عزیز موفق و موید باشید.

محسن حاجی میرزایی ،وزیر آموزش و پرورش

انتهای پیام/