توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی در مناطق محروم لرستان توسط بانک رفاه کارگران

مدیر شعب بانک رفاه کارگران لرستان از توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی در مناطق سیل زده و محروم استان توسط این بانک خبر داد.

به گزارش همای سعادت،بهروز بالاوندی در حاشیه توزیع بسته های معیشتی گفت:در آستانه سال جدید و عید نوروز و همچنین ماه مبارک رمضان، به همت مدیران و کارکنان ،صدیق بانک رفاه کارگران در راستای کمک به هم وطنان سیل زده و محروم استان لرستان توزیع شد.

وی افزود:این بسته کمک‌های معیشتی شامل برنج، روغن، قند،ماکارونی وچای در مجموع به ارزش یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال بین نیازمندان و محرومان استان توزیع شد.

بالاوندی گفت:بسته های معیشتی با محوریت مناطق سیل زده ومحروم سال ۹۸ در استان لرستان در شهرستان های پلدختر،چگنی،هفت چشمه و نور آباد بین اقشار آسیب دیده از سیل و محروم این مناطق توزیع شد.

وی کمک به محرومان در قالب بسته‌های معیشتی را یکی از اقدامات اساسی بانک رفاه کارگران دانست.

 

مدیر شعب بانک رفاه کارگران لرستان با بیان این که توسعه ساختار بانکداری اسلامی نقش موثری در کاهش مشکلات اقتصادی ایفا می‌کند، گفت:این بانک عملکرد شایسته‌ای در خصوص مسئولیت‌های اجتماعی و توجه به نیازمندان جامعه داشته است.

وی افزود: این بانک به معنای واقعی در عرصه ترویج فرهنگ نوع دوستی و اشاعه خدمات بانکداری اسلامی گام برداشته و تعامل ارزنده‌ای را با نهادهای حمایتی مانند سازمان بهزیستی وکمیته امداد از خود نشان داده است.

مدیران کمیته امداد شهرستان پلدختر،چگنی،نور آباد وهفت چشمه با قدر دانی از کمک های مو منانه وشایسته بانک رفاه کارگران در نگاه جدی به مناطق محروم از این اقدام شایسته مدیران وکارکنان با معرفت و خیر قدر دانی کردند.

لازم به ذکر است، بانک رفاه کارگران به عنوان یک بانک اجتماعی، با توسعه اقدامات سال‌های اخیر خود در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی به عنوان یک بانک پیشرو در این حوزه شناخته می‌شود.

انتهای پیام/