رئیس کمیته اطلاع رسانی انتخابات لرستان:

جهاد رسانه‌‌ای خبرنگاران لرستان قابل تحسین است

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات لرستان با اشاره به حضور حداکثری رسانه‌ها در پوشش انتخابات ریاست جمهوری گفت:جهاد رسانه‌ای خبرنگاران استان قابل تحسین و تقدیر است.

به گزارش همای سعادت، فیروز آزادی با اشاره به این‌که چهار دوره انتخابات در مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری داشته‌ایم، اظهار کرد:هر جا که بدخواهان نظام و انقلاب با شانتاژ رسانه‌ای قصد بی انگیزه کردم مردم در امر انتخابات را داشته‌اند رسانه‌های لرستان با تمام توان و امکانات با حضوری فعال و کاربردی دسیسه دشمنان را خنثی کرده‌اند.

وی، ضمن قدردانی از حضور همکاران رسانه‌ای اعم از خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری،جراید و نشریات، فعالان فضای مجازی، عکاسان خبری و… افزود:در دوره‌ی اول انتخابات در هشتم تیرماه جاری حدود ۵۰ رسانه و در دور دوم تاکنون ۷۰ نفر از خبرنگاران در ستاد انتخابات استان حضور داشته‌اند و اخبار و اطلاعات حول انتخابات ریاست جمهوری را از زبان رئیس ستاد انتخابات پوشش داده‌اند.

آزادی بیان کرد: هم‌چنین خبرنگاران همراه با استاندار و امام جمعه ضمن حضور در شعب و مشارکت در رای گیری به صورت میدانی حضور پر شور مردم را منعکس کرده‌اند.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات لرستان خاطر نشان کرد: هر چند برگزاری چهار دوره‌ی انتخابات مشکلات و خستگی‌های خاص خود را دارد اما هنگامی که منتخب ملت از طریق صندوق رای مشخص می‌شود، ایران اسلامی عزیزتر می‌شود این مساله باعث می‌شود خستگی‌ها از تن اصحاب رسانه به در شود.

آزادی با بیان این‌که قطعا حضور با شکوه مردم در انتخابات یعنی این‌که همه برنده‌اند، تصریح کرد: انشالله دل‌های مردم به سمت کسی که می‌تواند خدمت گزاری صادق برای آنان باشد رهنمون خواهد شد.

انتهای پیام/