فرمانده سپاه لرستان:

مشارکت حداکثری باعث افزایش قدرت نظام است

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: آنچه که امروز نظام جمهوری اسلامی ایران دنبال می‌کند یک مشارکت حداکثری است که با این مشارکت حداکثری،قوا و قدرت نظام جمهوری اسلامی را همانند انتخابات گذشته افزایش دهیم.

به گزارش همای سعادت، سردار نعمت‌الله باقری،امروز، ۱۵ تیرماه با حضور در شعبه اخذ رأی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه هر رأی یک تیر به سمت دشمن و یک میخ برای استحکام پایه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران است، اظهار کرد: یک بار دیگر ملت و مردم لرستان مورد آزمایش سیاسی قرار گرفتند و از همان ابتدای صبح مردم با شور و شوق خاصی در پای صندوق اخذ رأی حاضر شدند.

وی افزود: آنچه که امروز نظام جمهوری اسلامی ایران دنبال می‌کند یک مشارکت حداکثری است که با این مشارکت حداکثری قوا و قدرت نظام جمهوری اسلامی را همانند انتخابات گذشته افزایش دهیم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان اضافه کرد: دشمن می‌خواهد که مشارکت ضعیفی اتفاق بیفتد، اما مردم این آزمون را در این ۴۵ سال گذشته بارها و بارها پشت سر گذاشته‌اند و با حضور خود در پای صندوق‌های رأی موفق شدند دشمن را شکست دهند.

وی تصریح کرد: امروز مردم سراسر کشور و استان لرستان پای صندوق‌های رأی خواهند آمد و یک بار دیگر باعث ناامیدی دشمن و خوشحالی مستضعفان جهان خواهند شد.

انتهای پیام/