حفظ سلامت کارکنان و ایمن سازی محیط کار اولویت نخست مخابرات منطقه لرستان

مدیر مخابرات منطقه لرستان با اعلام این خبر گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا بحال با انجام اقدامات پیشگیرانه مطابق دستورالعمل های ستاد کرونا در راستای ایمنی کارکنان و محیط کار آنان گام برداشته است.

به گزارش همای سعادت به نقل از روابط عمومی ،مهندس قاسمی اظهار داشت : به منظور پیشگیری از بیماری کرونا بیش از ۵۰ درصد کارکنان مخابرات منطقه لرستان دورکار هستند.

وی با تاکید بر اجرای دقیق دستور العملهای بهداشتی ستاد کرونا لرستان ،افزود: در حال حاضر و با توجه به وضعیت نارنجی لرستان، زیرساخت های فنی لازم تامین و بیش از ۵۰ درصد کارکنان این منطقه، اعم از نیروهای اداری ، ستادی و پشتیبانی فنی به صورت دورکار هستند.

مدیر مخابرات منطقه لرستان با تاکید بر اهمیت پاسخگویی ۲۴ ساعته به مشترکان گفت: در حال حاضر کارکنان دو واحد پاسخگویی ۱۱۸ و ۲۰۲۰ نیز به صورت دورکار و در تمام طول شبانه روز آماده پاسخگویی به مشترکان هستند.

قاسمی با اشاره به دستور موکد مدیرعامل شرکت مخابرات ایران بر حفظ سلامت کارکنان گفت: هر هفته آخرین تحولات مرتبط با بیماری کرونا در جلسه ویدئویی ستاد کرونا شرکت مخابرات ایران؛ و با شرکت مدیران ۳۰ استان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفته و متناسب با وضعیت هر استان تصمیم گیری می شود که تامین زیرساخت های لازم برای دورکاری واحد های پاسخگویی از جمله این تصمیمات است.

وی با اشاره به لزوم حضور کارکنان امور مشترکین در محل کار گفت: به منظور کاهش خطر شیوع کرونا دراین قسمتها نیز ضمن کاهش ۵۰ درصدی کارکنان، اجرای دقیق دستور العملهای بهداشتی اعم از توزیع ماسک و دستکش و نیز ضدعفونی کردن اماکن و معابر با جدیت دنبال می شود.

قاسمی تهیه و توزیع مواد شوینده و ضدعفونی، الزام کارکنان و مراجعان به استفاده از ماسک ، صدور کارت تردد ورود و خروج کارکنان به جای ثبت اثر انگشت، تهیه ماسک و دستکش برای کارکنان امور مشترکین، توزیع بسته های بهداشتی بین کارکنان، تب سنجی مستمر کارکنان، ترغیب مشترکان به استفاده از درگاه های غیر حضوری از طریق اطلاع رسانی در رسانه های جمعی و فضای مجازی و نیز تهیه بانک اطلاعاتی از مبتلایان و بهبود یافتگان را از دیگر اقدامات مخابرات منطقه لرستان برای مقابله با بیماری کرونا برشمرد.

مدیر مخابرات منطقه لرستان حفظ سلامت کارکنان را در اولویت برنامه های شرکت مخابرات ایران برشمرد و گفت: این شرکت در جلسات هفتگی، نحوه اجرای دستور العملهای بهداشتی در استانهای کشور از جمله لرستان را رصد کرده و در این خصوص ۵۶ مورد بخشنامه و دستور العمل لازم الاجرا صادر کرده است که در حفظ سلامت کارکنان از یک سو و حفظ و ارتقاء خدمات به مشترکان در شرایط خاص کنونی اثرگذار بوده است.

خبر ؛امیر علی پناهی

انتهای پیام/