هدیه شهدا به دانش آموزان؛

خرید ۴۰ میلیارد تومان تجهیزات جدید برای مدارس لرستان+تصاویر

سرپرست اداره کل آموزش‌وپرورش لرستان از خرید ۴۰ میلیارد تومان تجهیزات جدید برای مدارس این استان خبر داد.

به گزارش همای سعادت، آئین همزمان ارسال تجهیزات آموزشی،کارگاهی و آزمایشگاهی به مدارس استان با عنوان هدیه شهدا به دانش آموزان در اردوگاه کمالوند با حضور جمعی از فرهنگیان،فرماندار خرم آباد و مسئولان آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان برگزار شد.

یونس بهاروند در سخنانی با بیان اینکه سال گذشته ۲۲ میلیارد تومان برای تجهیز مدارس استان هزینه شده است، اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده و البته مساعدت وزارت آموزش‌وپرورش برای سال جاری ۸۶ میلیارد تومان اعتبار اختصاص‌یافته است تا بستر آموزش در مدارس به‌ویژه هنرستان‌ها با امکانات به‌روز و مناسب فراهم شود.

وی افزود:یک کاروان جدید از تجهیزات که امروز به سراسر شهرستان‌ها و مناطق استان ارسال می‌شود یکی از بزرگ‌ترین محموله‌های تجهیزاتی آموزش‌وپرورش است که ارزشی بیش از ۴۰ میلیارد تومان دارد که خریداری و در اختیار مدارس قرار داده شد.

سرپرست اداره کل آموزش‌وپرورش لرستان با اشاره به اینکه در سال جاری دو بار تجهیزات ورزشی به مدارس استان ارسال شده است، بیان داشت: در طول سال تحصیلی بر حسب نیازسنجی از سطح مدارس استان تجهیزات موردنیاز خریداری خواهد شد و در اختیار آموزش قرار می‌گیرد.

بهاروند، گفت:امروز هم‌زمان با ارسال تجهیزات به مدارس،۱۲ چمن مصنوعی که در داخل فضاهای آموزشی احداث شده بود افتتاح و در اختیار دانش‌ آموزان قرار گرفت.

انتهای پیام/