دیدار مدیر مخابرات منطقه لرستان با خانواده شهید «قدرت اله علیدادی»

در ششمین روز از دهه فجر،مدیر مخابرات منطقه لرستان به همراه مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با خانواده معظم شهید والامقام‌ «قدرت اله علیدادی» در شهرستان خرم آباد دیدار کردند.

به گزارش همای سعادت آنلاین، دکتر شمسی فر مدیر مخابرات منطقه لرستان به همراه حجت الاسلام والمسلمین دکتر هاشمی، مدیر کل و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان، بیرانوند مشاور امور ایثارگران با خانواده معظم شهید والامقام «قدرت اله علیدادی» در شهرستان خرم آباد دیدار کردند.

در این دیدار که به همت امور ایثارگران و روابط عمومی با هدف تجدید میثاق با آرمانهای شهدا و در چهل و چهارمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی انجام شد، مدیر مخابرات منطقه لرستان طی سخنانی از ایثار و ازخود گذشتگی شهدای انقلاب اسلامی تجلیل و تاکید کرد: امنیت و آرامش امروز مدیون خون شهیدان عزیز می باشد.

شمسی فر، خانواده شهدا را مظهر ایثار و صبر دانسته و گفت: همه ما مدیون خانواده مغزز شهدا هستیم و تکریم و تجلیل از آنها از اولویتهای برنامه های فرهنگی مخابرات می باشد.

وی همچنین با مسائل و مشکلات ایشان آشنا شدند و ابراز امیدواری کرد تمام تلاش خود را در حهت پیگیری و بهبود مسائل و مشکلات خانواده معظم شهدا انجام خواهند داد.

درپایان این دیدار با اهدا لوح تقدیر و هدیه ای به رسم یادبود از همسر شهید سرافراز تجلیل شد.

انتهای پیام/