رئیس دانشگاه لرستان با خانواده شهید«نورایی‌فرد» دیدار کرد  

رئیس دانشگاه لرستان در راستای اجرای مصوبات کمیته دانشگاهیان کنگره ملی بزرگداشت شهدای استان با خانواده شهید«علی نورایی‌فرد» دیدار کرد.

به گزارش همای سعادت،علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان، حجت‌الاسلام عبدالله فاضلی، معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، حسین سهرابی، مشاور رئیس در امور ایثارگران، محمدی‌ضرون، مدیر امور شاهد و ایثارگران و جمشیدی از مدیریت امور شاهد و ایثارگران این دانشگاه با حضور در منزل امیر نورایی‌فرد، فرزند جهادگر شهید «صیدعلی نورایی‌فرد»
با این خانواده معظم شهید، دیدار و گفت‌وگو کردند.
 علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان در این دیدار از خانواده معظم شهید نورایی‌فرد تقاضا کرد :خاطرات مرتبط با سبک زندگی شهید سرافراز را ثبت کنند تا سبک زندگی شهدای والامقام به‌صورت ماندگار به نسل‌های بعدی به‌ویژه نوجوانان، جوانان و دانشجویان منتقل شود.
 سعید محمدزاده، حجت‌الاسلام فاضلی، حسین سهرابی و محمدی‌ضرورن نیز نکاتی را در راستای تقویت فرهنگ دفاع مقدس بیان کردند.
 در این دیدار که توسط کمیته دانشگاهیان کنگره ملی بزرگداشت شهدای استان لرستان و با همکاری دانشگاه لرستان اجرا شد، از سوی رئیس دانشگاه لرستان و مدیریت امور شاهد و ایثارگران این دانشگاه، لوح تقدیر و هدیه به امیر نورایی‌فرد (فرزند شهید) اهدا شد.
 یادآور می‌شود، «صیدعلی نورایی‌فرد»، متولد سال ۱۳۲۱ در تاریخ اول خردادماه ۱۳۶۵ در عملیات حاج عمران به درجه رفیع شهادت نائل شد.
انتهای پیام/