شرکت شهرکهای صنعتی لرستان، متولی منطقه ویژه اقتصادی بروجرد شد

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان، گفت: در جلسه روز گذشته کارگروه تخصصی شورای عالی مناطق ویژه اقتصادی کشور، با موضوع سازمان مسوولی منطقه ویژه اقتصادی شهرستان بروجرد موافقت شد و طرح جامع منطقه ویژه اقتصادی لرستان نیز مورد تائید قرار گرفت.

به گزارش همای سعادت به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی لرستان، بختیار رازانی اظهار داشت: خوشبختانه در جلسه‌ روز گذشته کارگروه تخصصی شورای عالی مناطق ویژه اقتصادی کشور که در تهران برگزار شد، با موضوع سازمان مسوولی منطقه ویژه اقتصادی شهرستان بروجرد موافقت، و طرح جامع منطقه ویژه اقتصادی لرستان نیز مورد تائید قرار گرفت.

وی افزود: این جلسه با حضور دکتر گودرزی نماینده مردم شریف بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی، مهندس جناب مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری و اعضای کارگروه، در تهران برگزار شد که انشاالله در آینده ، موجبات توسعه صنعتی و تجاری لرستان را به همراه خواهد داشت.

افزایش مساحت منطقه ویژه اقتصادی بروجرد در طرح توسعه

رازانی، گفت: در حال حاضر، شهرک صنعتی شماره ۲ بروجرد که از این پس جزئی از منطقه ویژه اقتصادی بروجرد محسوب می‌شود، ۵۰ هکتار است که طبق برنامه ریزی صورت گرفته، این میزان مساحت به صورت چشم گیری اضافه خواهد شد و در طرح توسعه، به مساحتی نزدیک ۱۰۰۰ هکتار خواهد رسید.

وی، ادامه داد: همچنین بررسی منطقه ویژه لرستان (ازنا) نیز از جمله مواردی بود که در دستور کار روز گذشته کارگروه تخصصی شورای عالی مناطق آزاد تجاری – صنعتی کشور قرار داشت که بر اساس مصوبه این کارگروه، طرح جامع منطقه ویژه اقتصادی لرستان به مساحت ۳۹۱ هکتار مورد تائید و تصویب قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان، گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند که سال ۱۴۰۰، سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها است، لذا اینگونه اقدامات در جهت حمایت از فعالان اقتصادی و صنعتگران این استان است تا انشاالله شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش در لرستان باشیم.

امین ساکی

انتهای پیام/