طایفه گرایی در انتخابات بزرگترین ضربه را به شهر خواهد زد/ شهروندان مطالبه گر باشند

علیزاده با بیان اینکه خودمان باید شهر را بسازیم ،گفت: طایفه گرایی در انتخابات، بزرگترین ضربه را به شهر وارد می کند.

به گزارش همای سعادت، پریا علیزاده، کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر خرم آباد شامگاه شنبه ۱۵ خرداد در نشست هم اندیشی با خبرنگاران با بیان اینکه با هدف وبرنامه و دیدی فراتر از دیگران پا به عرصه انتخابات گذاشته ام، اظهار داشت: برنامه های من در سطح شهرستانی و استانی نیست و بلکه در سطح کلان و کشوری هستند.

وی ،افزود: با دغدغه های شهرم آشنا هستم و می دانم جوان خرم آبادی چه دغدغه ای و بانوان شهرم چه مشکلاتی دارند.

علیزاده از برنامه هایش در شورا گفت و اظهار داشت: سطح شهر را گشته ام و با مشکلاتش آشنا هستم از جمله آسفالت معابر و مهار روان آبها در اولویت برنامه هایم است.

کاندیدای ششمین دوره شورای اسلامی خرم آباد ایجاد بازارچه صنایع دستی در خرم آباد و رسیدگی به ورودی های شهر را از دیگر برنامه هایش عنوان کرد.

وی با تاکید بر اینکه امروز در دنیا، اعتبار و ارتباط حرف اول را می زند و این فقط شعار نیست و واقعیت است، گفت: هدفم این است که سرمایه و سرمایه گذار را در شهرم جذب کنم.

علیزاده با بیان اینکه با هدف خدمتگزاری آمده ام ،اظهار داشت: در حوزه ی گردشگری، یکی از برنامه هایم جذب توریست و گردشگر است چرا که خرم آباد میتواند پایتخت گردشگری ایران شود.

وی تصریح کرد: مردم باید مطالبه گر باشند و طایفه گرایی را در انتخابات کنار بگذارند و شایسته سالاری را در نظر داشته باشند.

کاندیدای ششمین دوره شورای اسلامی خرم آباد به ظرفیت بالای بانوان و همچنین قدرت قلم خبرنگاران و مخصوصا بانوان اشاره کرد و گفت: من به پتانسیل بالای بانوان اعتقاد دارم که آنها می توانند در بسیاری از حوزه ها ،مخصوصا اشتغالزایی موفق باشند.

گفتنی است علیزاده، ۲۰ سال سابقه خدمت در سازمان میراث فرهنگی هنری شهرداری تهران، صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران، مسئول روابط عمومی معاونت صنایع دستی “معاون وزیر”، رئیس امور ۳۱ استان در مرکز روابط عمومی وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی، مسئول روابط عمومی معاونت سرمایه گذاری و طرحها “معاون وزیر” و… را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/