عزم جدی نماینده مردم بروجرد در رفع مشکلات واحدهای تعطیل

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیر رفع مشکل تعطیلی کارخانجات در شهرستان بروجرد هستیم در این راستا با مسئولان استانی و کشوری رایزنی داشته و خواهیم داشت.

به گزارش همای سعادت آنلاین، دکتر فاطمه مقصودی در جریان راه‌اندازی کارخانه خودروسازی فردا، با بیان اینکه خدا را شاکرم که مردم بروجرد به نماینده خود اعتماد کرده و توانستیم امید را به این شهر برگردانیم.

وی افزود:هنر کار کردن این است که با مردم بمانیم و در خدمت جامعه باشیم، چون استقلال اقتصادی جامعه مهم است و با حمایت از تولید و ایجاد اشتغال از مرز و بوم خود دفاع کنیم.

مقصودی گفت: این واحد تولیدی در گذشته درگیر مشکلات حقوقی، مالی و… بود، هیچ کس به موضوع ورود نمی‌کرد اما با جسارت به موضوع ورودکرده و بعد از رفع مشکلات امروز خط تولیدش آغاز شد.

مقصودی با بیان اینکه با توقف فعالیت خطوط تولید در این واحد تولیدی حدود ۳ هزار میلیارد سرمایه بلااستفاده مانده بود، افزود: با دعوت از مسئولان از جمله رئیس جمهور و شرح مشکلات دو کارخانه کاشی سازی سامان و شرکت خودروی فردا موتورز،مشکلات این واحد تولیدی بررسی و دستورات لازم صادر شد.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت:باید با حمایت بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران و ایجاد امنیت برای رفع مشکل بیکاری تلاش کنیم.

مقصودی با بیان اینکه راه‌اندازی واحدهای راکد و نیمه راکد در دستور کار دولت سیزدهم قرار دارد، اضافه کرد: در راستای خدمت به نظام اسلامی می بایست با حمایت از تولید و مقابله با موانع تولید، همکاری همه‌جانبه داشته باشیم تا زمینه اشتغال بیشتر در استان و شهرستان را فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه بزرگترین خدمت به نظام، خدمت به مردم است، تصریح کرد: نمایندگی شغل نیست و نباید به آن به‌عنوان یک شغل نگاه کرد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس خاطرنشان کرد: پیگیر رفع مشکل تعطیلی کارخانجات در شهرستان بروجرد هستیم در این راستا با مسئولان استانی و کشوری رایزنی داشته و خواهیم داشت.

وی ضمن تقدیر از نگاه ویژه رییس جمهوری و رییس کل دادگستری استان و دستگاه قضایی کشور اظهار داشت: با همکاری بین بخشی این کارخانه به چرخه تولید بازگشته است و امیدواریم همه صنایع نیمه‌کاره و یا تعطیل به چرخه تولید بازگردند.

انتهای پیام/