فراخوان هشتمین دوره جایزه «فیروزه»

فراخوان هشتمین دوره جایزه «فیروزه»در راستای حمایت از کالاها و محصولات فرهنگی با الگوی ایرانی و اسلامی در سه محور و چهار قالب منتشر شد.

به گزارش همای سعادت آنلاین،هشتمین دوره جایزه «فیروزه»در بخش های ایده‌های استارتاپی، کسب و کارهای نوپا و کسب و کارهای تجاری شده در قالب‌های اسباب بازی، عروسک، نوشت‌افزار و هدایای فرهنگی در سال جاری برگزار می‌شود.

مهلت ارسال آثار تا ۱۵ اسفند ماه است و از سوی دبیرخانه این رویداد، ترویج، تولید و مصرف کالاها و محصولات فرهنگی ایرانی اسلامی با نگاه ویژه به محصولات فرهنگی اقوام ایرانی، تشویق تولیدکنندگان به تولید کالاهای فرهنگی با اولویت‌ها و نیازهای کشور، ترویج و توسعه فرهنگ کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری در حوزه صنایع فرهنگی، زمینه‌سازی به منظور هم‌افزایی شرکت‌کنندگان صنایع فرهنگی‌، رونق بازار مصرف کالاهای فرهنگی داخل کشور‌، معرفی فعالان صنایع فرهنگی به جامعه و نهادهای خصوصی، پشتیبانی و حمایت از محصولات فرهنگی تولید شده در استان‌ها و مطرح کردن آن در سطح ملی و بین‌المللی و ایجاد دغدغه فرهنگی میان خانواده‌ها با افزایش مصرف آثار و تولیدات فرهنگی ایرانی و اسلامی به عنوان اهداف اعلام شده است.

برگزاری جشنواره حمایت از کالاها و محصولات فرهنگی استان‌ها به صورت مجازی از طریق زیرساخت الکترونیکی http://jayezehfiroozeh.farhang.gov.ir/ که دبیرخانه جشنواره کالاهای فرهنگی مستقر در اداره کل مجامع، تشکل‌ها و فعالیت‌های فرهنگی طراحی نموده است، انجام خواهد شد و نیز بارگذاری اطلاعات اثر و یا آثار متقاضیان شرکت در جشنواره استانی با ورود به لینک ذکر شده انجام‌پذیر خواهد بود.

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سامانه http://platzaar.ir/نسبت به کسب اطلاعات بیشتر، شرایط آثار ارسالی و ثبت نام اقدام کنند.

انتهای پیام/