لزوم تسریع در تکمیل ظرفیت های شهرک دام چگنی

فرماندار چگنی با بیان اینکه ،شهرک دام به عنوان یکی از مزیت های مهم شهرستان چگنی محسوب می شود،گفت : از مسئولان تلاشگر جهاد کشاورزی استان انتظار داریم این است که فاز دوم ۷۰ هکتاری این شهرک و واحدهایی که نیمه‌تمام هستند و همچنین امکان ایجاد واحدهای جدید در این شهرک را پیگیری نمایند و ترتیبی اتخاذ شود تا ظرفیت این مجموعه را کامل و واحدهای دامداری ۵۰ راسی ایجاد کنیم .

به گزارش همای سعادت ،ترابی نژاد، اظهار داشت: در بازدیدی که دکتر شاکرمی معاون وزیر کار و دکتر نوراله زاده رئیس صندوق کارآفرینی امید کشور از شهرک دام داشتند ، و پی گیری هایی که انجام شد ، تعدادی از واحدها که مشکل بانکی داشتند به صندوق کارآفرینی معرفی شدند تا مشکلاتشان برطرف شود .

وی با بیان اینکه در هیچکدام از دولت‌ها تسهیلات بخشودگی ، سود بانکی ، یا دیرکرد خیلی اتفاق نیفتاده است، اظهار کرد: انواع و اقسام بخشودگی ها را برای بدهکاران بانک کشاورزی و بخش کشاورزی داشتیم و الان هم همین بخشنامه ها ساری و جاری است .

فرماندار شهرستان چگنی از مسئولان و کارکنان تلاشگر جهاد کشاورزی استان خواستند که شهرک دام را بعنوان یک ظرفیت در نظر بگیرند و آنرا گسترش و توسعه دهند چرا که اگر این واحدها به آن ظرفیت اسمی خود برسند یک قطب تولیدی خوب برای کشور محسوب می شود .

گفتنی است ،با حضور دکتر ویسکرمی نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی ، مهندس ترابی نژاد فرماندار ، مهندس کرمی معاون عمرانی فرماندار ، مهندس حسنی مقدم رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان و سایر مدیران استانی و شهرستانی در مجتمع دامپروری سفید کوه سراب کی میرزاوند و با هدف بررسی مسائل و مشکلات دامداران از شهرک دام سفیدکوه شهرستان چگنی بازدید بعمل آمد.

انتهای پیام/