رئیس سازمان مدیریت لرستان مطرح کرد؛

مشارکت ۴۵۰ لرستانی در طرح سرشماری کشاورزی

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان گفت: طرح سرشماری عمومی کشاورزی دومین طرح آماری بزرگ کشور است که در استان اجرای آن بالغ بر ۴۵۰ نفر مشارکت خواهند داشت.

به گزارش همای سعادت، سمانه حسن پور با بیان اینکه طرح سرشماری عمومی کشاورزی دومین طرح آماری بزرگ کشور است که در استان اجرای آن بالغ بر ۴۵۰ نفر مشارکت خواهند داشت، تصریح کرد: از این تعداد ۵۲ نفر بعنوان معاون و کارشناس فنی در جهت نظارت بر اجرای طرح توسط آمارگیرن، آموزش های لازم را دریافت نموده اند.

وی با بیان اینکه این طرح از ۱۲ آبان ماه سالجاری شروع و بمدت ۴۵ روز ادامه خواهد داشت، افزود: آمارگیران در روستا و شهرهای کوچک به درب منازل مراجعه و یک پرسشنامه مربوط به اطلاعات حوزه کشاورزی را تکمیل می کنند و در شهرهای بزرگ با استفاده از روش تلفنی به بهره برداران کشاورزی ساکن در شهرها که قبلا فهرست آنها تهیه شده است اطلاعات مربوطه تکمیل می گردد.

مدیر اجرای طرح سرشماری کشاورزی در پایان با بیان اینکه اطلاعات داده های آماری پایه برنامه ریزی و سیاستگذاری هاست تصریح کرد: نتایج این طرح پایه برنامه ریزی، هدف گذاری و سیاست گذاری حوزه کشاورزی در سال های آتی است.

انتهای پیام/