پایگاه اورژانس بین جاده ای” کفراج” دلفان افتتاح شد

در پنجمین روز از دهه ی مبارک فجر، پایگاه اورژانس ۱۱۵ بین جاده ای” کفراج” دلفان با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال افتتاح شد.

به گزارش همای سعادت آنلاین، در پنجمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی درآیینی با حضور “فرهادزیویار” استاندار لرستان،یحیی ابراهیمی نماینده مردم شهرستانهای سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی، سیروس معاون هماهنگی امور اقتصادی، معاون هماهنگی امور عمرانی،مجیدمنعمی نوری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان ، اصغر قهرمانی فرماندار دلفان و جمعی از مدیران ستادی و دستگاه‌های اجرایی پایگاه اورژانس ۱۱۵ بین جاده ای منطقه” کفراج” دلفان افتتاح شد.

این پروژه در زمینی به مساحت ۱۲۰ متر مربع و با اعتباری بیش از ۱۷  میلیارد ریال ساخت، تکمیل و تجهیز شده و با بهره برداری از آن زمینه اشتغال هشت  نفر فراهم آمده است.

همچنین به منظور بررسی روند و تکمیل پروژه های عمرانی مراکز تابعه دانشگاه علوم پزشکی استا، دکتر بهرام دلفان به اتفاق هیات همراه از مراکز خدمات جامع سلامت “فرهاد آباد”،”برخوردار”،”شهید رجایی”و” کهریزک” و”رودشت” شهرستان دلفان بازدید و از نزدیک در جریان روند ساخت و تکمیل پروژه های عمرانی این دانشگاه در شهرستان دلفان قرار گرفت.

انتهای پیام/