پرداخت ۳۰ تا ۵۰ درصد قرارداد بازیکنان تیم والیبال لک‌دانه نورعلی کوهدشت

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی لک‌دانه نورعلی کوهدشت از پرداخت ۳۰ تا ۵۰ درصد قرارداد بازیکنان این تیم و همچنین رایزنی برای میزبانی گروه دوم رقابتهای لیگ دسته یک والیبال کشور خبر داد.

به گزارش همای سعادت آنلاین به نقل از روابط عمومی ،صمد نورعلی اظهار کرد: امروز قرارداد بازیکنان و کادرفنی را به طور رسمی در فدراسیون والیبال ثبت کردیم و آماده حضور قدرتمند در این مسابقات هستیم که هفته نخست بهمن ماه برگزار می شود.

وی افزود: به اعضای تیم نیز پیش از شروع مسابقات بین ۳۰ تا ۵۰ درصد قرارداد را پرداخت کردیم که کمتر تیمی در لیگ برتر والیبال ایران نیز این کار را انجام می‌دهد.

نورعلی با اشاره به اینکه دور مقدماتی لیگ دسته اول والیبال کشور در دو گروه برگزار می‌شود، گفت: به ما اعلام کرده‌اند که دور مقدماتی هر دو گروه به‌طور متمرکز به میزبانی کرمانشاه برگزار خواهد شد اما ما هم درخواست میزبانی داده‌ایم و رایزنی‌هایی در حال انجام است.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی لک‌دانه نورعلی کوهدشت اضافه کرد: با توجه به زیرساخت‌ها و داشتن سالن و هتل‌های مناسب، خرم‌‌آباد را به‌عنوان میزبان معرفی کرده‌ایم که سازمان لیگ فدراسیون والیبال تا چند روز آینده جواب قطعی را به ما حواهد داد.

مدیرعامل باشگاه لک دانه نورعلی کوهدشت با اشاره به اردوها و دیدارهای تدارکاتی که تیمش برگزار کرده، افزود: هدف ما ابتدا صعود به دور بعد و سپس کسب جواز لیگ دسته اول والیبال کشور است.

نورعلی با بیان اینکه از روز پنج شنبه ۲۵ دی ماه اردوی آمادگی تیم لک دانه نورعلی کوهدشت در مرکز لرستان برپا خواهد بود تأکید کرد: خوشبختانه تیم ما مشکل مالی ندارد و با توجه به ظرفیت‌های والیبال لرستان، اهداف بزرگی داریم و نیامده‌ایم که زود برویم.

انتهای پیام/