فرمانده انتظامی لرستان:

پلیس با تامین امنیت انتخابات،اقتدار ایران را اثبات می‌کند

فرمانده انتظامی لرستان گفت:پلیس با تامین امنیت انتخابات پیش رو، اقتدار و عزت جمهوری اسلامی ایران را برای جهانیان به اثبات خواهد رساند.

به گزارش همای سعادت، سردار یحیی الهی در مراسم صبحگاه عمومی ضمن تبریک مناسبت های ماه مبارک ذی الحجه خصوص سالروز ازدواج امیر مومنان علی (ع) و فاطمه زهرا(س) عید سعید قربان و غدیر، برگزاری انتخابات پرشور را یکی از راه های نگهداری این نظام و انقلاب دانست و تاکید کرد: پلیس به عنوان جزئی از این ملت بزرگ به وظیفه قانونی و شرعی خود تحت منویات فرماندهی معظم کل قوا ” مدظله العالی” عمل نموده و با تامین امنیت انتخابات پیش رو اقتدار و عزت جمهوری اسلامی ایران را برای جهانیان به اثبات خواهد رساند.

وی ضمن تقدیر از کارکنان انتظامی در انجام درست ماموریت ها خصوصا در اجرای طرح نور و انتخابات مجلس شورای اسلامی به عملکرد درخشان پلیس در انجام این ماموریت مهم اشاره و خاطر نشان کرد: به حول و قوه الهی به مانند سنوات قبل مدال افتخار مراقبت و صیانت از حوزه های انتخاباتی با سلامت همیشگی این ماموریت به سرانجام خواهد رسید.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به ۴ رکن اصلی انتخابات از نظر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) یعنی امنیت، مشارکت، سلامت و رقابت در خصوص شناخت اصلح در انتخابات بیان کرد: کسی را انتخاب کنیم که خادم و خدمتگذار خوبی برای نظام و مردم باشد و راهی را که که رئیس جمهور شهید ترسیم کرد باید ادامه دهد.

وی اضافه کرد: رقابت سالم محور دیگر انتخابات است و همه نامزدها انشالله چارچوب رقابت سالم را رعایت می کنند و به جامعه امید تزریق کرده و از فرصت خود برای امیدآفرینی و مشارکت آحاد مردم استفاده کنند.

سردار الهی با اشاره به اینکه ملت شریف ایران اسلامی با حضور پرشور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری یک بار دیگر نقشه های دشمن را نقش برآب خواهند کرد و آنان را مایوس خواهند نمود بیان داشت: کارکنان انتظامی علاوه بر اینکه خودشان در انتخابات شرکت می کنند خانواده و دیگران را هم به انتخابات دعوت خواهند کرد.

این مقام انتظامی در استان لرستان در ادامه با اشاره به این که طرح نور باید با قدرت ادامه پیدا کند و این طرح تعطیل پذیر نیست گفت: طرح نور که برابر تدابیر سردار فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی به مرحله اجرا گذاشته شد؛ باعث رضایتمندی خوبی در بین آحاد جامعه شد و این طرح اتفاق خوبی را رقم زد هر چند مردم ولایی و مومن استان لرستان در این حوزه مشکلی ندارند ولی همان کم هم برای مردم شهید پرور این استان زیاد است.

سردار الهی با اشاره به اینکه ۳۲ اداره و سازمان در حوزه کار های فرهنگی و اقدامات ایجابی مسئولیت دارند، گفت: همه ادارت مسئول در این طرح باید پای کار بیاند و به وظایف خود عمل کنند.

فرمانده انتظامی لرستان در ادامه ضمن تبریک صعود مقتدرانه تیم خیبر به هم استانی های عزیز، بازیکنان و اعضای کادر این تیم، جامعه ورزشی و همه ورزش دوستان و تماشاچیان همیشه همراه پلیس با اشاره به برگزاری جشن صعود تیم خیبر به لیگ برتر و اهداء جام قهرمانی به این تیم در روز جاری افزود: اخلاق پهلوانی و ورزشکاری، هوارادارن و تماشاچیان مهمان نوازی هم استانی های عزیز با توجه به صعود تیم خیبر به لیگ برتر و حضور تیم های بزرگ و رسانه های ملی به استان؛ انشالله مردم عزیز هم استانی با مهمان نوازی و اخلاق ورزشی فرهنگ اصیل مردم لرستان را نشان خواهند داد.

انتهای پیام/