پیام تبریک رئیس سازمان به مناسبت فرا رسیدن هفته جهاد کشاورزی

رئیس جهاد کشاورزی لرستان طی پیامی،فرارسیدن هفته جهاد کشاورزی را به تمامی جهادگران عرصه کشاورزی و تولید تبریک گفت.

به گزارش همای سعادت،سید عماد شاهرخی،رئیس جهاد کشاورزی لرستان طی پیامی، فرارسیدن هفته جهاد کشاورزی را به تمامی جهادگران عرصه کشاورزی و تولید تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

جهاد سازندگی از جمله اولین نهادهای انقلابی بود که به فرمان بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی «ره» در راستای حمایت از مردم محروم و کمک به توسعه مناطق روستایی پا به عرصه حیات گذاشت.این نهاد مقدس در طول حیات خود و در آغاز جنگ تحمیلی بعنوان سنگرسازان بی سنگر که نقش بی بدیل در پشتیبانی جنگ با به کارگیری نیروهای داوطلب مردمی و در سایه فرهنگ انقلابی همراه با شور و نشاط و خدمت به مردم روستایی، توانست نقش بسیار موثر و بسزایی را در فرآیند توجه همه جانبه به مناطق روستایی، عشایری و مناطق جنگی کشورمان ایفا کند.

یکی از مهم‌ترین بخش‌های اقتصادی کشور که بیشترین تأثیر را در روند بهبود زندگی مردم بر عهده دارد، بخش کشاورزی و دامپروری است.

متولیان جهاد کشاورزی استان در راستای تحقق آرمانهای امام راحل و منویات مقام معظم رهبری (مد ظلله العالی) ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی و ٨۶ شهید گرانقدر جهاد کشاورزی لرستان و در راستای تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» از همه توان خود استفاده خواهند کرد.

اینجانب فرا رسیدن هفته جهاد کشاورزی را به تمامی کشاورزان، فعالان، نخبگان و بهره برداران و خانواده بزرگ جهادکشاورزی صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم و در شرایط تحریم و جنگ اقتصادی نا برابر با دشمنان قسم خورده ، بمنظور خودکفایی کشور عزیزمان ایران با تمام توان تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام/