کسب رتبه ی اول آزمایشگاه مرکزی دانشگاه لرستان بر اساس رده بندی انجمن تحقیقات آزمایشگاهی ایران

آزمایشگاه مرکزی دانشگاه لرستان بر اساس ارزیابی های انجمن تحقیقات آزمایشگاهی ایران، رتبه اول را در بین آزمایشگاه های مرکزی دانشگاه ها، مراکز پژوهشی و دستگاه های اجرایی کشور کسب کرد.

به گزارش همای سعادت، آزمایشگاه مرکزی دانشگاه لرستان بر اساس ارزیابی های انجمن تحقیقات آزمایشگاهی ایران،موفق به کسب رتبه اول در بین آزمایشگاه های مرکزی دانشگاه ها، مراکز پژوهشی و دستگاه های اجرایی کشور شد.

بدین منظور،دکتر احمد آقایی،رئیس انجمن تحقیقات آزمایشگاهی ایران، از دکتر خسرو عزیزی، رئیس دانشگاه لرستان و دکتر حسین حاتمی ،رئیس آزمایشگاه مرکزی دانشگاه، تقدیر کرد.

در بخشی از این تقدیرنامه آمده است:

بدینوسیله مراتب تقدیر و تشکر خود را از جنابعالی و همچنین از کلیه دست اندرکاران و کارشناسان خدوم مجموعه آزمایشگاه مرکزی آن دانشگاه، بویژه از رییس محترم آزمایشگاه مرکزی، جناب آقای دکتر حسین حاتمی، که با ایجاد هماهنگی و همدلی و برنامه ریزی دقیق و مدیریت صحیح علمی که موجب گردیده امکانات آزمایشگاهی آن دانشگاه در جهت ارتقاء و توسعه علمی دانشگاه و کشور بکار گرفته شود، اعلام داشته و از درگاه ایزد منان توفیق روزافزون برایتان مسئلت می نمایم و امیدوارم انشالله در راه خدمت رسانی به جامعه علمی کشور موفق و موید باشید.

لازم به ذکر است؛آزمایشگاه مرکزی دانشگاه لرستان در سال‌های اخیر در رده‌های بالای آزمایشگاه‌های مرکزی وزارت علوم و رده‌بندی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری قرار گرفته است.آزمایشگاه مرکزی دانشگاه لرستان، زیرنظر معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه، فعالیت می‌کند.  

انتهای پیام /