۱۰۰ فرصت شغلی جدید در کارخانه آب معدنی خرم‌آباد ایجاد می‌شود

استاندار لرستان، گفت: مقدمات لازم سرمایه‌گذاری یک شرکت بزرگ برای تولید انواع نوشیدنی در کارخانه آب معدنی ‌” بیشه” خرم‌آباد فراهم شده است که با تحقق نهایی این مهم ۱۰۰ فرصت شغلی جدید در این مجموعه ایجاد می‌شود.

به گزارش همای سعادت به نقل از ایرنا، سیدموسی خادمی روز یکشنبه با اعلام این خبر افزود: هلدینگ اقتصادی و خودکفایی آزادگان(شرکت مینو) جهت احیا و توسعه صنایع تولیدی در لرستان سرمایه گذاری می کند و گام نخست این توافق برای شرکت آب معدنی خرم آباد اجرایی می شود.

وی اظهار داشت: باتوجه به برنامه ارائه شده سرمایه گذار جهت اجرای طرح های توسعه ای و خطوط تولید جدید انواع نوشیدنی ها با برند (نام تجاری) شرکت های زیر مجموعه، پیش بینی می شود ضمن حفظ و تثبیت اشتغال موجود، حداقل برای ۱۰۰ نفر دیگر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد شود.

استاندار لرستان، گفت: همچنین زمینه حضور هلدینگ آزادگان در سایر طرح های سرمایه گذاری استان از جمله بخش کشاورزی، شیلات، بازرگانی و خدمات نیز فراهم شده است که جزییات آن در آینده اعلام خواهد شد.

خادمی ،افزود: حضور این هلدینگ سرمایه گذاری در لرستان، ضمن ایجاد اشتغال پایدار، نقش مهمی در تکمیل زنجیره های تولید دارد.

کارخانه آب معدنی بیشه سال ۱۳۸۶ در خرم آباد به صورت آزمایشی شروع به کار کرد و در سال ۸۸ به طور رسمی شروع به فعالیت نمود، ظرفیت اسمی کارخانه روزانه ۱۸ هزار بطری با اشتغال مستقیم حدود ۱۰۰ نفر است.

همچنین هلدینگ ها نیز مجموعه ای از شرکت های اقتصادی با حجم سرمایه گذاری بالا هستند.

انتهای پیام/