۲۳ موکب همزمان با سالروز شهادت «حاج قاسم» در لرستان راه‌اندازی شد

دبیر ستاد مردمی سالروز شهید سلیمانی در لرستان با اشاره به برگزاری پویش دختران و پسران حاج قاسم، گفت: ۲۳ موکب همزمان با سالروز شهادت شهید سلیمانی دراستان راه اندازی شد.

سید سیف الدین حسینی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در راستای برگزاری مراسم بزرگداشت شهید سردار سلیمانی، برنامه ریزی و هماهنگی هایی انجام شد که یکی از برنامه ها، برپایی موکب ها بود که با هماهنگی ستاد عتبات عالیات، ۲۳ موکب تاکنون در سطح استان راه اندازی شده است.

وی افزود: موکب ها تا شام غریبان حضرت فاطمه(س) دایر بوده و خدمات مختلفی مانند توزیع مواد غذایی، خدمات پزشکی، توزیع بسته های فرهنگی را ارائه می دهند.

دبیر ستاد مردمی سالروز شهید سلیمانی در لرستان تصریح کرد: در همین راستا ۳۰ هزار پوستر ویژه این ایام در موکب ها توزیع می شود، همچنین توزیع ۶۰ هزار پرس غذا توسط کمیته امداد و ۲۶ هزار و ۷۰۰ کیلوگرم گوشت توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در بین نیازمندان از دیگر اقدامات موکب ها است.

حسینی عنوان کرد: اجرای سرود و برنامه هایی ویژه سالروز شهادت سردار سلیمانی در مناطق حاشیه شهر، پویش دختران و پسران حاج قاسم و پویش «به نیت حاج قاسم» از دیگر برنامه هایی است که برای این ایام در نظر گرفته شده است.

وی خاطر نشان کرد: با همکاری بسیج جامعه پزشکی، اکیپ های سلامت در موکب ها مستقر می شوند تا بتوانند خدماتی را ارائه دهند.

سفیر افلاک

انتهای پیام/