آغاز مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری در لرستان

مردم لرستان از دقایق آغازین مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری آماده ثبت جلوه‌هایی ویژه از حضور سبزشان پای صندوق‌های اخذ رأی هستند

به گزارش همای سعادت،قشر‌های مختلف مردم در لرستان امروز ۱۵ تیرماه از اولین دقایق شروع انتخابات، پیر و جوان، زن و مرد پای صندوق‌های رأی آمده اند تا بار دیگر طعم شیرین مردم سالاری دینی را زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران بچشند.

امروز مردم با حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری بار دیگر به جهانیان ثابت خواهند کرد که ایرانی همیشه پای انقلاب، نظام جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب ایستاده است و سربلندی کشورش را فریاد می‌زند.

عشق به رهبر، ایستادگی در برابر دشمن و تعیین سرنوشت ایران به دست ایرانیان، از اهداف و آرمان‌هایی است که امروز مردم لرستان را همپای دیگر هموطنانشان پای صندوق‌های رأی می‌آورد.

به گفته احسان یاوری، رئیس ستاد انتخابات لرستان همه تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در استان اندیشیده شده است که فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید برای برگزاری انتخاباتی سالم و امن در این مرحله نیز همه تلاش خود را در قالب قانون و اخلاق به کار بگیرند.

شرکت در این مرحله از انتخابات همانند مرحله اول با یکی از دو مدرک شناسایی کارت ملی و شناسنامه امکانپذیر است و چنانچه شناسنامه‌ای قدیمی باشد می‌توان با ارائه شماره ملی از واجد شرایط رأی اخذ کرد.

مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هم اکنون در سراسر کشور در حال برگزاری است.

انتهای پیام/