مدیرکل آموزش و پرورش لرستان خبر داد؛

آماده سازی ۱۶۰۰ کلاس برای اسکان مسافران نوروزی در لرستان

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان از آماده سازی یک‌هزار و ۶۰۰ کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی در استان خبر داد.

به گزارش همای سعادت، رضا عزتی در اولین جلسه ستاد اسکان مسافران نوروزی با اشاره به آمادگی آموزش و پرورش استان برای میزبانی از مسافران نوروزی،اظهارداشت: تکریم و آرامش مسافران نوروزی باید از اولویت‌های ستاد اسکان باشد.

وی با بیان اینکه اسکان مسافران نوروزی از ۲۸ اسفندماه آغاز می‌شود، افزود:امسال ۱۰ پایگاه اسکان در شهرهای استان برای راهنمایی و اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان تصریح کرد: برای نوروز امسال یک‌هزار و ۶۰۰ کلاس برای اقامت مسافران در قالب اتاق‌های نوع الف، ب و ج در نظر گرفته شده که در مجموع در ۱۶۵ مدرسه استان، آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی هستند.

وی به وجود ۶ مرکز اقامتی رفاهی (خانه معلم )در استان اشاره کرد و اظهار داشت:این مراکز روزانه ظرفیت پذیرش ۱۲۵ نفر را دارند و علاوه بر این سوئیت های اقامتی اردوگاه آیت الله کمالوند خرم آباد هم می تواند در اختیار مسافران نوروز ی قرار گیرد.

پرویز عبدی،معاون پژوهش،برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان هم در این جلسه گفت:با تمهیدات خوبی که در نظر گرفته شد سال گذشته ۱۶ هزار ۵۰۰ خانواده به استعداد بیش از ۶۸ هزار نفر از اماکن و اقامتگاههای آموزش و پرورش لرستان استفاده کرده اند.

اسفندیار گنجی پور،رئیس اداره پشتیبانی و رفاه آموزش و پرورش استان هم بیان کرد: همه مقدمات برای استقبال از مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است و با توجه به مصادف شدن با ماه مبارک رمضان تمهیدات لازم هم اندیشیده شده است و در نظر داریم امسال در پایگاههای اسکان مسافران علاوه بر معرفی ظرفیت های استان، نمایشگاهی از توانمندی های دانش آموزان هنرستانی در معرض دید مسافران نوروزی قرار دهیم‌.

انتهای پیام/