آمادگی بیش از ۱۰۰ اکیپ برای مقابله با حوادث احتمالی در لرستان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان ​از آمادگی ۱۰۰ اکیپ اتفاقات و امدادی آب و فاضلاب در این استان برای مقابله با حوادث احتمالی خبر داد.

به گزارش همای سعادت، حمید رضا کرم وند اظهار کرد: خوشبختانه شرکت آب و فاضلاب استان با تمهیداتی که در نظر داشت در موج سرمای اخیر کمترین آسیب و مشکل را در بحث تأمین آب شهرها و روستاهای استان داشتیم.

وی در خصوص وضعیت خدمت‌رسانی به مردم استان در سطح شهرها و روستاهای استان، افزود: با توجه به اینکه در چند روز گذشته شاهد بارندگی و بارش برف در اکثر شهرها و روستاهای استان بودیم اما با تمهیداتی که این شرکت در خصوص تاب‌آوری تأسیسات خود و آماده‌باش نیروهای امدادی و اتفاقات داشت. در این ایام موارد خاصی رخ نداد و تنها چند مورد شکستگی در برخی روستاها به سامانه ۱۲۲ شرکت گزارش شده بود که همکاران ما در کوتاهترین زمان ممکن این موارد را رفع کرده و وضعیت تأمین آب شرب در سطح شهرها و روستاهای استان عادی است.

کرموند اضافه کرد: شرکت آب و فاضلاب استان بیش از ۱۰۰ اکیپ امدادی و اتفاقات در بخش آب و فاضلاب جهت مواجهه با حوادث احتمالی ناشی از بارندگی‌ها و شرایط برودت هوا در استان به‌صورت آماده‌باش دارد تا در صورت بروز هرگونه حادثه از طریق سامانه ۱۲۲ نسبت به رفع حادثه اقدام کنند.

انتهای پیام/