آمادگی پلیس راه لرستان برای موج بازگشت زائران اربعین

رئیس پلیس راه لرستان از آمادگی این پلیس برای موج بازگشت زائران در محورهای مواصلاتی خبر داد.

به گزارش همای سعادت آنلاین،سرهنگ “محمد زارعی”اظهار داشت: برنامه ریزی لازم برای روان سازی ترافیک هنگام بازگشت زائران اربعین حسینی(ع) در محورهای استان انجام گرفته است.

وی افزود: پلیس راه استان از ابتدای ورودی زائران استان ایلام،کرمانشاه و خوزستان برای بازگشت زائران و برقراری امنیت ترافیکی آن‌ها طرح ترافیکی ویژه در حال اجرا است.

زارعی گفت: همکاری رانندگان در رعایت مقررات رانندگی و توجه به علائم راهنمای راه‌ها و تردد از کمربندی شهر‌ها مطمئنا کمک زیادی به روانی ترافیک معابر شهری خواهد کرد.

رئیس پلیس راه لرستان تصریح کرد:صبر و حوصله، رعایت سرعت مجازو بطور کلی پیشگیری از تخلفات حادثه ساز می تواند سفری ایمن و به دور از حادثه برای رانندگان و زوار عتبات عالیات رقم بزند.

وی افزود: پلیس راه با استقرار اکیپ های کنترل و فعال کردن دوربین های ثابت و سیار کنترل سرعت و بکار گیری تمام توان و تجهیزات سایر دستگاه ها حرکات و رفتارهای ترافیکی رانندگان را رصد می کند.

این مقام انتظامی با اشاره به احتمال خستگی زائران اربعین حسینی (ع) هنگام بازگشت از این سفر معنوی توصیه کرد: پرهیز از عجله و شتاب، استراحت کافی در موکب‌های پیش بینی شده و به ازای هر دوساعت رانندگی ۱۵ دقیقه استراحت ضروری است.

زارعی در پایان به رانندگان و زئران اباعبدالله الحسین(ع) توصیه کرد، در طول مسیر به شهرهای محل سکونت ضمن همکاری با پلیس، ازحرکات مخاطره آمیز و حادثه ساز که منجر به حوادث ناگوار می شود به طور جد پرهیز کنند و صبر و حوصله در رانندگی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

انتهای پیام/