اجرای طرح سنجش ناهنجاری‌های قامتی در لرستان

معاون تربیت بدنی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان از اجرای طرح سنجش ناهنجاری های قامتی در این استان خبر داد.

به گزارش همای سعادت آنلاین، محمد احمدی یگانه ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح سنجش ناهنجاری های قامتی توسط مرکز ورزش و تندرستی معاونت تربیت بدنی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان در حال برگزاری است.

وی افزود: این طرح با همکاری حوزه مقاومت بسیج ثارالله و کوثر ولایت سپاه ناحیه خرم آباد و هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری برگزار شد.

معاون تربیت بدنی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: با همکاری حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت مریم سپاه ناحیه خرم آباد و هیئت ورزش های روستایی و عشایری در روستای پله باباحسین نیز اجرا شد.

وی خاطر نشان کرد: بعد از شناسایی ناهنجاری‌های قامتی بین افراد دچار عارضه بروشور حرکات اصلاحی توزیع شده و توسط کارشناسان رشته تربیت بدنی حرکات درمانی جهت درمان عارضه آموزش داده شده است.

یگانه در رابطه جامعه هدف این طرح گفت: این طرح با هدف شناسایی و درمان آسیب‌های اسکلتی بدن بر روی افراد هفت تا ۱۴ سال در طول سال و در کل استان انجام می‌شود.

معاون تربیت بدنی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: در صورت مشاهده این ناهنجاری‌ها در سنین رشد، درمان و در سنین بعد از بلوغ با انجام حرکات و حرکت درمانی حداقل از پیشرفت بیماری و عوارض احتمالی جلوگیری می شود.

انتهای پیام/