مدیر شرکت گاز سلسله مطرح کرد؛

اجرای ۷ هزار متر لوله گذاری جدید گاز در سلسله

مدیر شرکت گاز سلسله گفت:هفت هزار متر لوله گذاری جدید گاز از ابتدای سال جاری تاکنون به صورت پراکنده در این شهرستان انجام شده است.

به گزارش همای سعادت، داود بیگلری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در راستای توسعه گازرسانی ۳۴۵ علمک گاز برای مشترکان جدید نصب شده است.

وی با اشاره به رینگ کردن چهار ایستگاه داخل شهری افزود: این امر به منظور تاب آوری و مدیریت بحران و جلوگیری از قطع گاز مشترکان انجام شد، همچنین ۹۲۷ کنتور و رگلاتور معیوب به منظور جلوگیری از قطع گاز مشترکان تعویض شده است.

مدیر شرکت گاز سلسله یادآور شد: همچنین ۲۱۵ مورد تعمیر شبکه و ایستگاه و رفع نشتی گاز انجام و ۲ هزار و ۷۵۰ مورد امدادرسانی به شهروندان با استفاده از سامانه ۱۹۴ صورت گرفته است.

بیگلری بیان کرد: ۲ ایستگاه فیروزآباد و الشتر به منظور پایداری گازرسانی به شهروندان رینگ شده (اتصال خطوط گاز به یکدیگر) و همچنین ۹۸ مورد رفع نشتی های زیرزمینی و رو زمینی جهت جلوگیری از خطرات احتمالی انجام و ۸۳۴ اشتراک جدید صادر شده است.

وی با بیان اینکه در حاضر ۲۷۵ روستای سلسله گازرسانی شده است، اضافه کرد: تنها هشت روستا در منطقه قلایی شهرستان با توجه به نامه وزارت نیرو و به دلیل قرار گرفتن در حریم سد معشوره و لزوم جابجایی، گازرسانی نشده اند.

انتهای پیام/