احداث یک سایت جدید در شهرستان دلفان

صارمی از احداث یک سایت جدید در روستای خلیل آباد بخش کاکاوند شهرستان دلفان خبر داد.

به گزارش همای سعادت آنلاین، مجتبی صارمی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان، اصغر قهرمانی فرماندار شهرستان دلفان، بخشدار و تعداد از مدیران شهرستانی ضمن بازدید از وضعیت ارتباطی،مشکلات آنتن دهی روستاهای بخش کاکاوند از توابع شهرستان دلفان مورد بررسی و پایش قرارگرفت.

صارمی در این بازدید گفت:از محل اعتبارات طرح توسعه ارتباطات روستایی وزارت متبوع یک دستگاه سایت جدید برای روستای خلیل آباد در این بخش از طریق اپراتور همراه اول نصب و راه اندازی می شود که با نصب این سایت تعداد از روستاهای اقماری که عمدتاً زیر ۲۰ خانوار هستند نیز تحت پوشش قرارخواهد گرفت.

وی در این بازدید ضمن دیدار با اهالی روستاهای منطقه که عمدتاً از مناطق محروم استان هستند قول مساعد داد که در اسرع وقت در خصوص رفع مشکلات ارتباطی این مناطق اقدام کند.

صارمی با بیان اینکه امروزه نقش و اهمیت ارتباطات و فناوری اطلاعات در زندگی بشر در تمامی ابعاد بر هیچ کسی پوشیده نیست و توسعه ارتباطات در هر منطقه عمران و آبادانی آن منطقه را بدنبال خواهد داشت،گفت: تامین زیر ساخت های ارتباطی برای بهره مندی ساکنین مناطق روستایی از خدمات الکترونیکی در زمینه های آموزش،خدمات بانکی، بهداشتی و غیره بسیار ضروری می باشد.

در پایان فرماندار شهرستان دلفان نیز از اقدامات اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در خصوص رفع مشکلات ارتباطی و مخابراتی مناطق روستایی این شهرستان تقدیر کرد‌.

انتهای پیام/