اختصاص ۲۷۲ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان «نیایش» خرم آباد

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت:۲۷۲ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان «نیایش» خرم آباد اختصاص یافت.

به گزارش همای سعادت به نقل از ایرنا،دکتر علی فرهادی،در سخنانی اظهار کرد:۲۷۲ میلیارد تومان تسهیلات ماده ۵۶ برای این طرح در نظر گرفته شده و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز اعتبارات مورد نیاز را تامین کرده است.

وی افزود:عملیات اجرایی بیمارستان نیایش خرم آباد از سرگیری شده است و با پیشرفت بهتری نسبت به ماه های گذشته در حال انجام می باشد.

فرهادی با بیان اینکه سال گذشته حدود ۱۰۰ میلیارد تومان به این طرح تزریق شده است،تصریح کرد:احداث و راه اندازی بیمارستان«نیایش»خرم آباد از مصوبات سفر رییس جمهور است که ۲۰ میلیارد تومان دیگر نیز به این طرح اختصاص یافته است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: تاکنون ۱۸۰ میلیارد تومان جهت عملیات اجرایی این بیمارستان هزینه شده است و بر اساس برنامه ریزی های انجام شده باید در سال ۱۴۰۴ بهره برداری شود.

فرهادی اظهار داشت:این طرح از مصوبات سفر ۱۴۰۰ رییس جمهور به استان است که در صورت بهره برداری، قابلیت افزایش ظرفیت تا حدود ۵۸۰ تخت را دارد و نقش مهمی در برطرف کردن کمبود تخت بیمارستانی لرستان خواهد داشت.

انتهای پیام/