مدیر کل ارتباطات شرکت مخابرات ایران خبر داد؛

ارائه خدمات جانبی رایگان تانوما به مجتمع‌های مسکونی

مدیر کل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران از ارائه خدمات جانبی رایگان تانوما به مجتمع‌های مسکونی خبر داد

حامد شیخ پور در گفت و گو با رسانه ها اظهار داشت: در راستای بهره‌برداری از بزرگ‌ترین پروژه فیبر نوری در شهرک اکباتان تهران و استفاده از زیرساخت‌ها و فناوری‌های جدید فیبر نوری، تخفیف‌های ویژه‌ای به این مجتمع‌های مسکونی ارائه شده است

وی افزود:بخش زیادی از زیرساخت‌های مخابراتی کشور، مسی است و برای رسیدن به این مهم باید از زیرساخت‌ها وفناوری‌های جدید به‌ویژه فیبر نوری استفاده کنیم که با افتتاح این پروژه، ۱۲۰ ساختمان بلندمرتبه تجاری و مسکونی در ۷۰ نقطه استان تهران به فیبر نوری متصل شده که ۹۵ درصد آن در شهر تهران به‌ویژه در شهرک اکباتان است و تمامی برج‌های این شهرک زیر پوشش خدمات تانوما قرار گرفته است.

شیخ پور گفت: با آغاز پروژه‌های فیبر نوری شرکت مخابرات استان تهران در شهرک اکباتان، تخفیف‌هایی برای راه‌اندازی فیبر نوری در مجتمع‌ها ارائه شد.

وی در توضیح این خدمات گفت: شرکت مخابرات ایران در ازای ثبت نام هر ۳۰۰ واحد، یک دوربین هوبان رایگان، کابل‌کشی رایگان، و در صورت ثبت نام ۸۰ درصد ساکنین در مشاعات،از جمله آنهاست.

مدیر کل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران اعلام کرد: در این مجتمع‌ها به ازای معرفی ۵ مشترک، کابل‌کشی معرفی‌کننده، رایگان محاسبه می‌شود،.

وی با بیان اینکه در مجتمع‌هایی که تعداد نوجوانان و جوانان آن‌ها زیاد باشند پکیج‌های بازی برخط (آنلاین)، همراه با بسته‌های پیش‌پرداخت داده می‌شود، ادامه داد: در ساختمان‌های پزشکان، نرم‌افزارهای ویژه نسخه‌ نویسی به همراه بسته‌های پیش‌پرداخت تقدیم می‌شود و در بسته‌های پیش‌پرداخت یک‌ساله نیز دو ماه فیلیمو و یا گپ‌فیلم رایگان نیز به مشتریان محترم شرکت مخابرات تقدیم می‌شود.

شیخ‌پور با اشاره به اینکه برای راه‌اندازی فیبر نوری در مجتمع‌ها بر اساس تقاضای مشترک، کارشناس خانم یا آقا اعزام می‌کنیم، گفت: در مجتمع‌های تجاری و بازارچه‌ها نیز نرم‌افزارهای انبارداری و حسابداری ارائه می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد که مشابه این قبیل مشوق‌ها در پروژه‌های آینده شرکت مخابرات ایران از سوی پیمانکاران پروژه‌های فیبر نوری تانوما نیز قابل عرضه است که بسیاری از این خدمات، متناسب با وضعیت شبکه و به نسبت هر منطقه و مرکز، قابل ارائه به مشتریان مخابرات به‌عنوان پیشروترین اپراتور کشور در زمینه فیبر نوری است.

انتهای پیام/