ارتقاء آموزش همگانی نیروی انسانی و تحقق شعار هر خانواده یک امدادگر، با راه اندازی خانه های هلال

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان،گفت:خانه های هلال در راستای ارتقاء مهارتهای آموزشی و تحقق شعار هر خانواده یک امدادگر راه اندازی می شوند.

به گزارش همای سعادت، صارم رضایی ،در نشست مجازی با خبرنگاران،اظهار داشت: با توجه به اینکه مسئولیت کار گروه امداد و نجات و آموزش همگانی، به عهده جمعیت هلال احمر است در این راستا سعی کرده ایم مهارت های آموزشی را با انعقاد تفاهم نامه های مختلف با بسیج و دیگر ارگان های مرتبط، ارتقاء بخشیم.

وی افزود: خانه های هلال در راستای تحقق شعار هر خانواده یک امدادگر و اشاعه آموزشهای همگانی برای مقابله با حوادث و سوانح طبیعی راه اندازی می شوند.

رضایی اجرای طرح های خادم، خانواده آماده در مخاطرات و طرح دادرس را در راستای آموزشهای خاص عنوان کرد و گفت: این آموزش ها برای استان، ضروری هستند و در تلاش هستیم آموزشهای همگانی را هم برگزار کنیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان به برگزاری مستمر و مجازی آموزشها در ایام کرونا اشاره و تصریح کرد: امیدواریم خانه‌های هلال بیشتری در سطح کشور و استان ایجاد شود که بتوانیم از این ظرفیت در راستای آموزش مهارت ها به هموطنان گام برداریم و در همه حوادث آمادگی کامل داشته باشیم.