استقبال بی نظیر مردم رومشکان از اکران عمومی فیلم «موقعیت مهدی»

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد رومشکان از اکران فیلم سینمایی” موقعیت مهدی” در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی هنری ارشاد این شهرستان خبر داد.

به گزارش همای سعادت آنلاین از رومشکان، کیانوش سوری با اشاره به اکران عمومی فیلم «موقعیت مهدی» برای اولین بار در شهرستان رومشکان گفت: این فیلم فاخر و ارزشمند در ماه مبارک رمضان توانست با استقبال خوب و بی نظیر مخاطبان روبرو شود.

وی بیان داشت: این فیلم داستان زندگی شهید بزرگوار شهید مهدی باکری را در شش پرده از زمان آشنایی با همسرش تا هنگام شهادت، روایت می‌کن که البته با تمجید رهبر معظم انقلاب (مد ظله‌العالی) شاهد افزایش فروش و استقبال از این فیلم سینمایی در سینماهای سراسر کشور بوده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رومشکان تصریح کرد: این فیلم در جشنواره فیلم فجر در ۱۴ رشته‌ مختلف نامزد شده و برنده پنج سیمرغ از جمله سیمرغ بلورین بهترین فیلم و بهترین فیلم اول شد.

سوری اظهار داشت؛ علی رغم عدم زیرساخت‌های لازم بخصوص سینما در شهرستان رومشکان فیلم موقعیت مهدی با هماهنگی های بعمل آمده طی سه سانس در رومشکان بصورت سینما سیار در روز پنجشنبه ۱۷ فروردین ماه سال ۱۴۰۱ اکران شد و بیش از ۴۰۰ نفر آن را تماشا کردند.

موقعیت مهدی فیلمی ایرانی محصول سال ۱۴۰۰ به نویسندگی و کارگردانی هادی حجازی‌فر و تهیه کنندگی حبیب‌الله والی‌نژاد است و بر اساس بخش‌هایی از زندگی سردار شهید مهدی باکری ساخته شده است.

خبرنگار و عکاس؛ حسن امرایی

انتهای پیام/