اسکان ۴ هزار و ۵۰۰ مسافر و گردشگر نوروزی در شهرستان دورود

فرماندار دورود گفت: از تاریخ ۲۷ اسفند سال گذشته تا کنون تعداد ۴ هزار و ۵۰۰ مسافر و گردشگر نوروزی در مدارس،اقامتگاه های بوم گردی،هتل و چادرهای مسافرتی اسکان داده شده اند.

به گزارش همای سعادت آنلاین،احمد گودرزیان بیان داشت: از این تعداد هزار و ۲۶۱ نفر شامل خانواده های فرهنگی در قالب ۲۹۳ خانوار در ۱۱ مدرسه با ۱۰۵ کلاس اسکان داده شده اند.

وی افزود: روزانه افزون بر دو هزار نفر از جاذبه های طبیعی و گردشگری دورود بازدید می کنند که بیشترین بازدیدها مربوط به روستاهای دره اسپر و درب آستانه،مسیر روستای پیرعبداله،آبشارهای آبگرمه و منطقه تنگه عزیزآباد می باشد.

گودرزیان با اشاره به اینکه از تاریخ ۲۵ اسفند سال گذشته دو پایگاه امداد و نجات بین جاده ای هلال احمر در مجاورت شهر چالانچولان و روستای ترشاب مستقر شده اند گفت:استقرار این پایگاه ها در محورهای مواصلاتی شهرستان موجب اطمینان بخشی مسافران و رانندگان و باعث افزایش ضریب ایمنی و کاهش مرگ و میر ناشی از حوادث می باشد.

فرماندار دورود با اشاره به اینکه تمام ادارات و نهاد های عضو ستاد تسهیلات سفرشهرستان با تعامل کامل آماده ارائه خدمات به مسافرین تا پایان تعطیلات نوروزی هستند،تصریح کرد: امیدواریم میهمانان نوروزی با خاطره های خوش و به یادماندنی این شهرستان را ترک کنند.

انتهای پیام/