مدیر کل ارشاد لرستان:

اصحاب فرهنگ و هنر نقش مهمی در مشارکت آگاهانه انتخابات دارند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان بر مشارکت حداکثری اصحاب فرهنگ و هنر در انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد.

به گزارش همای سعادت، اعظم روانشاد در سومین نشست اداری کارکنان این اداره کل ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر و گرامی‎داشت یاد و خاطره شهدای خدمت اظهار کرد: شهادت رئیس جمهور یک ضایعه جبران ناپذیر برای جمهوری اسلامی بود؛ شهید رئیسی خدمات شایانی در دولت سیزدهم داشتند و نگاه ویژه ای به این مسائل فرهنگی و هنری داشتند به طوری که منجر به اقدامات شاخصی همچون تدوین اسناد موسیقی و هنرهای نمایشی، آموزش رایگان هنر در قالب طرح هنر برای همه، پالایش تکمیلی صندوق هنر و ابلاغ اعتبارات قرارگاه شهید آوینی و …. شد.

وی افزود:تبیین خدمات دولت و جمع بندی گزارش‌های واحدهای مختلف اداره کل در حال حاضر بسیار با اهمیت می باشد.

روانشاد در ادامه بیان کرد: امیدواریم که بتوانیم به صورت فعال و با کیفیت هر چه بهتر و بیشتر این اقدامات را در جامعه تبیین کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از فعال بودن ۱۰ پروژه عمرانی فرهنگی و هنری در سطح استان خبر داد و گفت:هم اکنون جشنواره‎ ها و برنامه های متنوعی در قالب قرارگاه شهید آوینی در سطح استان در دست اقدام هستند.

روانشاد در ادامه به موضوع انتخابات دولت چهاردهم اشاره کرد و ادامه داد: طبق پیش بینی های به عمل آمده به برکت خون شهدا، نرخ مشارکت همگانی نسبت به دوره قبلی بالاتر است؛ ما مجاز به فعالیت انتخاباتی نیستیم اما وظیفه داریم همه همت و توان خود را برای بالابردن مشارکت اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه به کار ببریم.

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان هر کسی در حوزه کاری خود باید در راستای تبیین، تبلیغ و تشویق مردم جهت حضور در انتخابات پیش رو تلاش کند.

در ادامه این جلسه همکاران به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

انتهای پیام/